  • Data: 2011-12-09 18:28:40
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: warrior <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Naturalnie wybierając takie opcje jak gs- lub teresa raczej
    przeznaczenie wydaje sie oczywiste wiadomo ze nie bede sie nim grzebał
    po lampę w błocie. Chcę jednak móc zapakować sie na powiedzmy 2
    miesięczny wyjazd ale liczy sie dla mnie niezawodność. Skoro tak wiele
    zarzucacie Bmw to dlaczego ludze właśnie na gs-ach robią takie
    rzeczy :
    http://www.google.com/url?sa=D&q=http://www.youtube.
    com/watch%3Fv%3DUFRGqxdaHSk%26list%3DLL1Dice67GatXgc
    MIB5uxwow%26index%3D14%26feature%3Dplpp_video&usg=AF
    QjCNGdxSN2qMsfA7okuPBtaRwh0iKZig
    Wiem wiem jest wielu jeszcze bardziej hadcorowych riderów jak choć by
    ten na R1- ale chyba yamaha też soponsoruje te jego wyjazdy i teresy
    też za darmo nie dała

    Niema złotego środka. Wiec co wybrać