  • Data: 2011-12-08 22:01:31
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-08 16:45, koszykarz pisze:
    > Mam dylemat poszukuje moto do dalekiej turystyki po gorszych drogach
    > i szutrze .
    Co znaczy daleka turystyka i co znacza gorsze drogi i szutr?

    > Ale jakoś ciesko sie zdecydować.
    Nikt Ci nie podpowie bo to Ty sam bedziesz sie meczyl lub nie po
    dokonaniu wyboru. Kazdy ma inne preferencje.

    > Niby w testach wygrywa Gs ale nie wszystkie testy są obiektywne.
    Ja tez nie bede obiektywny, ale GS1200 bylby _ostatnim_ motocyklem o
    jakim bym myslal jako o motocyklu "turystycznym"
    Jest za ciezki, za duzy, za bardzo najebany elektronika, za bardzo
    najebany patentami w zawieszeniu itp
    Ale "bogowie marketingu" zrobili ekstra robote i motocykl ktory swe
    korzenie ma w konstrukcjach z przed II WŚ (tej z tymi dwoma panami z
    wasem) jest uznawany za motocykl idealny i wygrywa wszystkie testy.
    Oczywiscie zaraz mnie zjedza wyznawcy religii BMW, ale trudno to tacy
    sami fanatycy jak Ci od AT ;P

    > Dlatego interesuje mnie wasza opinia.
    Aaa.. i pamietaj, nie ma "uniwersalnego" motocykla. A dobry rider
    ogarnie wszystko i wszedzie.

    --
    pozdr!
    Rogal