  • 31. Data: 2011-07-10 17:11:31
    Temat: Re: xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-10 15:40, Waldek Godel pisze:

    > Ktoś kto nie potrafi (albo mu się nie chce) znaleźć polskiej instrukcji w
    > internecie nie zrozumie informacji "po prawej stronie pierwsza od lewej w
    > drugim rzędzie od góry" zwłaszcza, że miałeś już z dziesięć razy opisane,
    > że wygląda jak sprężynka i jak grochem o beton.
    >
    > Dosyć starannie omijasz też pytanie, czy jak udowodnię, że kłamiesz i
    > jednak jesteś śmierdącym leniem to przeprosisz i wyjdziesz?

    nie świeci się sprężynka, która być powinna na lewo od prędkościomierza
    okolicy 50 km/h :) a co to oznacza nie wiem.
    Jeszcze raz - nie potrzebny manual do tak błahej sprawy, tak samo jest
    kiedy chcę się napić piwa, to nie rozglądam się za kupnem browaru.
    eot

  • 32. Data: 2011-07-10 17:27:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 17:11:31 +0200, McRella napisał(a):

    > nie świeci się sprężynka, która być powinna na lewo od prędkościomierza
    > okolicy 50 km/h :) a co to oznacza nie wiem.

    Oczywiście, że się nie świeci.
    Jakbyś nie był śmierdzącym leniem, przeszukałbyś archiwum grupy PRZED
    napisaniem na nią, tak jak nakazuje netykieta. Błyskawicznie znalazłbyś
    informację, że w HDi świece żarowe włącza komputer, jak uzna, że jest mu to
    potrzebne, na czas jaki uzna za potrzebny.
    Ja włączoną kontrolkę świec widziałem może w porywach dwa razy przez trzy
    lata używania samochodu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-07-10 18:34:08
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-10 17:27, Waldek Godel pisze:

    > Ja włączoną kontrolkę świec widziałem może w porywach dwa razy przez trzy
    > lata używania samochodu.

    trzeba było tak napisać w pierwszym poście

  • 34. Data: 2011-07-10 18:42:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 18:34:08 +0200, McRella napisał(a):

    > trzeba było tak napisać w pierwszym poście

    "Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec"

    Nie dość, że śmierdzący leń, to jeszcze alzheimer?

  • 35. Data: 2011-07-10 19:58:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello McRella,

    Sunday, July 10, 2011, 3:30:03 PM, you wrote:

    [...]

    > a plonk gdzie?

    Ja nie Cavallino - u mnie trzeba na PLONKa naprawdę zasłużyć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-07-10 21:26:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Hello McRella,
    >
    > Sunday, July 10, 2011, 3:30:03 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja nie Cavallino - u mnie trzeba na PLONKa naprawdę zasłużyć.

    U mnie też, a że bycie kapelusznikiem oznacz iż się zasłużyło, to tylko
    sprzyja higienie grupy. ;-)

  • 37. Data: 2011-07-11 16:12:16
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-10 18:42, Waldek Godel pisze:

    > "Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec"
    >
    > Nie dość, że śmierdzący leń, to jeszcze alzheimer?

    to właśnie napisałem