  • 1. Data: 2011-07-08 12:31:06
    Temat: Oklepane pytanie co kupic ?
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    Witam

    Sytuacja jest taka, kolezanka potrzebuje samochodu. Budzet to 12 tys na
    auto plus jakies dorbne naprawy. Do przejechania miesiecznie jest ok 2
    tys km wiec benzyna raczej odpada ze wzgledu na koszta, ja polecam
    diesla lub auto od razu z gazem.
    Propozycje mam takie:
    - Astra II z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
    - Astra II z silnikiem 1.7 DTI
    - fabia I z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
    - octavia I z ... sam mam diesla ale w tej cenie bedzie ciezko kupic cos
    niezajechanego.

    Astra II, dieslem jezdzilem, wiec polecam to auto w ciemno, Octavie mam
    teraz i takze nie narzekam, Fabie troche znam, jezdzilem w pracy ale
    dieslem. Jak sie to zachowuje zgazowane ?

    Ogolnie co mozecie polecic w tej cenie, najlepiej z gazem lub diesle,
    benzyna zdecydowanie odpada - koszta.
    Nie preferuja zadnego auta, ma byc dopodanej ceny, w miare "pakowne", i
    mozliwe malo awaryjne. Podpowiecie cos ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2011-07-08 13:09:56
    Temat: Re: Oklepane pytanie co kupic ?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > - fabia I z silnikiem 1.4 + instalacja gazowa
    > - octavia I z ... sam mam diesla ale w tej cenie bedzie ciezko kupic cos

    Fabia nie pasuje do zestawu, wyraźnie mniejsze auto od Astry. Wymiarowo
    bliższa Corsie niż Astrze II.

    > Astra II, dieslem jezdzilem, wiec polecam to auto w ciemno, Octavie mam
    > teraz i takze nie narzekam, Fabie troche znam, jezdzilem w pracy ale
    > dieslem. Jak sie to zachowuje zgazowane ?

    Mam w rodzinie zagazowaną od nowości i jeździ.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2011-07-08 18:59:54
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > km wiec benzyna raczej odpada ze wzgledu na koszta, ja polecam diesla lub

    To jest raptem 40km dziennie do roboty
    Kup jej jednak zwykły benzynowy, będzie malo zajeżdżony, skoro budżet
    napięty
    Jak się dopiero pytasz, to jesteś potencjalnym klientem na zloma, co to
    dziadek tylko do kościoła...., aż przystanek przyhaczył i sprzedaje
    okazyjnie.

  • 4. Data: 2011-07-09 20:57:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Nie preferuja zadnego auta, ma byc dopodanej ceny, w miare "pakowne", i
    > mozliwe malo awaryjne. Podpowiecie cos ?

    No umowmy sie ze 24 tys rocznie to tak na granicy zastanawiania sie.

    Ja tam zwolennikiem gazu nie jestem* (*chyba ze auto pali 20/100 albo jest
    to CNG)

    Za takie pieniadze 12 tys zl to co Ty chcesz znalesc "niezajechanego". Chyba
    ze Fabie od pierwszego wlasciciela bo to najbardziej prawdopodobne.
    Jak chcesz diesla i taniego no to wybor jest jeden z grupy VW 1.9 SDI ;) ba
    mozna to nawet bez problemu Bio zatankowac, a to juz jest znaczny spadek
    kosztow. Poza Fabia z tym silnikiem pozostaje jeszcze Polo SDI, Golf SDI,
    Cordoba SDI

    Ja moge powiedziec ze Polo kombi (to samo co Cordoba vario) przez 12 lat w
    zasadzie bylo bezawaryjne.

    PZDr
    Adam