  • 11. Data: 2011-07-08 22:21:44
    Temat: Re: xsara I 2.0 HDi-kontrolka świec
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-08, Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> wrote:

    > Wiesz, może Cię zaskoczę, ale nie każdy z nabywców używanego samochodu w
    > standardzie dostaje instrukcję obsługi...

    A ilu usenetowiczów nie ma dostępu do googli?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2011-07-08 22:23:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:19:11 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > Wiesz, może Cię zaskoczę, ale nie każdy z nabywców używanego samochodu w
    > standardzie dostaje instrukcję obsługi...

    Dla chcącego nic trudnego, znalezienie instrukcji zajmuje około 80 sekund.
    Sprawdziłem dzisiaj - stąd też znam numery stron na których to jest
    napisane, na cholerę byłaby mi instrukcja od Xsary?

    Tyle, że uważam za normalne przeczytanie takowej, więc nawet jej nie
    dostając, jedną z pierwszych rzeczy które bym zrobił, to zdobycie (w
    dowolnej formie) i przeczytanie. Ale ja to truskawki cukrem posypuję..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-07-08 22:36:13
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-07-08 20:41, McRella pisze:

    > pytam jak lamer bo jeżdżę tym od niedawna, a nigdzie nie znalazłem
    > schematu tablicy dla tego modelu.
    http://lmgtfy.com/?q=citroen+xsara+instrukcja+obs%C5
    %82ugi

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2011-07-09 00:02:03
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    McRella pisze:
    > Auto z roku 1999. Gdzie jest na tablicy kontrolka grzania świec, bo nie
    > widzę, padło mi na oczy?
    musisz schłodzić silnik poniżej 15 stopni, potem patrząc na
    prędkościomierz przekręcić stacyjkę. Zaświeci Ci sie na sekundę

    ToMasz

  • 15. Data: 2011-07-09 17:58:56
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-08 22:07, Waldek Godel pisze:

    > O instrukcję obsługi, po angielsku "user's manual", taka książeczka gdzie
    > napisano jak używać, co jest od czego i między innymi gdzie jest kontrolka
    > świec.
    > Ksiązeczka to jest taki plik kartek zagiętych i spiętych albo sklejonych.
    > Mam dalej tłumaczyć>

    daruj sobie takie porady kolego. Instrukcja jest po francusku, ale to
    raczej coś dla twojej kobity:)

  • 16. Data: 2011-07-09 18:00:26
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-08 22:19, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Wiesz, może Cię zaskoczę, ale nie każdy z nabywców używanego samochodu w
    > standardzie dostaje instrukcję obsługi...

    jak napisałem, jest w języku francuskim

  • 17. Data: 2011-07-09 18:03:13
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-09 00:02, ToMasz pisze:
    > musisz schłodzić silnik poniżej 15 stopni, potem patrząc na
    > prędkościomierz przekręcić stacyjkę. Zaświeci Ci sie na sekundę
    >
    > ToMasz
    Tomaszu, silnik był zapewne i poniżej tej temperatury, ale powiedz po
    ludzku, w którym miejscu jest ta kontrolka, bo nie świeci?

  • 18. Data: 2011-07-09 18:10:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 09 Jul 2011 17:58:56 +0200, McRella napisał(a):

    > daruj sobie takie porady kolego. Instrukcja jest po francusku, ale to
    > raczej coś dla twojej kobity:)

    Z rysunkami po francusku też masz problem?
    Oraz oczywiście masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Bo w 80 sekund
    można znaleźć w internecie polską instrukcję, oczywiście pod warunkiem, że
    się nie jest śmierdzącym leniem.

  • 19. Data: 2011-07-09 18:38:13
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-09 18:10, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > można znaleźć w internecie polską instrukcję, oczywiście pod warunkiem, że

    kłamiesz

  • 20. Data: 2011-07-09 18:47:15
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-09 18:38, McRella pisze:

    > kłamiesz
    ponieważ potrzeba nieco więcej czasu na to. Poza tym ukrywasz przede mną
    wiedzę na temat tej kontrolki, mnie wystarczy jeden post, nie potrzebuję
    manuala. Szkoda, że nie wpadłeś na to i powiedziałeś co i jak. Ale ty
    musisz wykazać na grupie swoją wyższość. Cóż, skoro jest ci to
    potrzebne, wznieś do góry ręce...