  • Data: 2009-11-20 20:38:49
    Temat: Re: xenon mala przetwornica
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "qlphon" <q...@p...fm> wrote in message
    news:he642m$21ts$1@news2.ipartners.pl...

    > a móglbys sie tym pochwalic?
    > wlasnie chcialem pisac posta z pytaniem
    > o male gabarytowo przetwornice do hid'ów
    >

    > wszystko do nurkowych celów, wiec sprawa sluszna ;-)
    > wspólpracuje z producentem oswietlenia podwodnego
    > na razie wszystko robi na ledach
    > a mnie korci zeby mu zaproponowac palnik xenonowy
    > i pokazac dzialajace klocki nadajace sie do tego.

    Ja kupilem sobie gotowego HIDa do nurkowania
    i jestem z niego bardzo zadowolony. Pracuje tez
    dobrze poza woda i sluzy mi jako lampa do naprawy
    samochodu itp. :-)

    Lampa to 24W HID z akumulatorem Li-Ion:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    80389546453
    Jak chcesz sobie ja przerobic na taka aby miala reflektor
    i przetwornice na uchwycie w dloni a baterie na kablu
    w kieszeni to mozesz ja rozmontowac i uzyc jej komponenty
    do takiej przeróbki w stylu GROZA.