eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyxantia vs xsaraRe: xantia vs xsara
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: xantia vs xsara
    Date: Sun, 5 Jun 2011 21:02:41 +0100
    Organization: telefon.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@l...institute.com>
    References: <isdsta$23d$1@mx1.internetia.pl> <isecuu$p8q$1@inews.gazeta.pl>
    <thx25ga1b6su$.dlg@lepper.institute.com> <isfb4v$ef$1@inews.gazeta.pl>
    <isgmjd$i8a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1307304161 21641 77.101.174.223 (5 Jun 2011 20:02:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2011 20:02:41 +0000 (UTC)
    X-Original-Approved: Mis Uszatek
    X-User: ajachcealojz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Approved-Notice: Approved header has been removed
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373774
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 5 Jun 2011 19:49:01 +0000 (UTC), BrunoJ napisał(a):

    > chcialem podniesc jeszcze jeden temat - gdzies wczesniej bylo powiedziane ze
    > Xantia to starsza konstrukcja, a Xsara nowsze. Tylko ze jak sie wejdzie pod
    > auto , czy zajrzy do komory silnika to Xsara przedstawia sie jak ZX, tyle ze
    > ma okraglejsze lampy i wiecej elektroniki. Oczywiscie nowoczesniejsze silniki
    > (to akurat wazne). Takie zupelnie nowe auto to bylo dopiero C4. tak wiec Xsara
    > bedzie mloda rocznikiem i niekoniecznie technologicznie. Zreszta podobnie jak
    > wspomniana Xsara Picasso, ktora mozna bylo rok temu kupic nowa, a przeciez
    > technologicznie auto stanowczo wczorajsze...

    Bo Xsara to jest ZX po liftingu, w sumie całkiem sensownym, choć akurat
    wygląd auta się opatrzył bardziej niż wygląd ZX, na dzień dzisiejszy
    wolałbym ładną wersję ZX Break, żeby tylko dostał HDi i ładniejszą deskę w
    środku. Zwłaszcza, że ZX był bardzo szerokim autem, co skutkowało mnóstwem
    miejsca w środku.
    Pikuś to inna historia, mieli zakończyć jego produkcję z wejściem C4
    Picasso w 2007, tyle, że auto było (i jest) tak dobre i tanie, że wciąż byl
    na nie olbrzymi popyt przez jeszcze 3 lata, więc wciąz produkowali, choć
    gama była masakrycznie obcięta - znikły wersje Exclusive, zniknęli HDi 110
    KM, zniknęli wszystkie silniki benzynowe oprócz 1.6 OIDP, zniknęli
    większość wyposażenia - jak dobrze pamiętam, to w wersjach po 2007 można
    było wybrać wyłącznie korbkotronik w tylnych drzwiach, zniknął szklany dach
    i wiele innych dodatków. Zasada "Chcesz cokolwiek więcej - zapraszamy do
    zakupu C4 Picasso" była aż nadto widoczna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: