  • Data: 2011-06-05 22:15:36
    Temat: Re: xantia vs xsara
    Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Bo Xsara to jest ZX po liftingu, w sumie całkiem sensownym, choć akurat
    > wygląd auta się opatrzył bardziej niż wygląd ZX, na dzień dzisiejszy
    > wolałbym ładną wersję ZX Break, żeby tylko dostał HDi i ładniejszą deskę w
    > środku. Zwłaszcza, że ZX był bardzo szerokim autem, co skutkowało mnóstwem
    > miejsca w środku.
    Moge tylko potwierdzic. sam chetnie kupilbym dzis nowego ZXa kombi, chocby i
    1.4 (w takiej wersji jak mam , czyli klima elektryka i takie tam)

> [...]
    > Picasso w 2007, tyle, że auto było (i jest) tak dobre i tanie, że wciąż byl
    > na nie olbrzymi popyt przez jeszcze 3 lata, więc wciąz produkowali, choć
    > gama była masakrycznie obcięta - znikły wersje Exclusive, zniknęli HDi 110
    > KM, zniknęli wszystkie silniki benzynowe oprócz 1.6 OIDP, zniknęli
    > większość wyposażenia - jak dobrze pamiętam, to w wersjach po 2007 można
    > było wybrać wyłącznie korbkotronik w tylnych drzwiach, zniknął szklany dach
    > i wiele innych dodatków. Zasada "Chcesz cokolwiek więcej - zapraszamy do
    > zakupu C4 Picasso" była aż nadto widoczna.
    No prawie, bo szyby z tylu elektryczne akurat, i skladane lusterka i czujniki
    cofania. Do exclusive sporo detali brakuje, ale jest wiekszosc tego co trzeba.
    Jedyne co razi to plastikowosc i taniosc (nawet w porownaniu do ZXa). Z
    drugiej strony nowe auto z taka iloscia miejsca w srodku i funkcjonalnoscia,
    za takie pieniadze, to chyba nikt inny nie dawal.

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg