eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyxantia vs xsaraRe: xantia vs xsara
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "Michał" <n...@l...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: xantia vs xsara
    Date: Sat, 4 Jun 2011 23:52:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 53
    Message-ID: <ise9fd$d9g$1@node2.news.atman.pl>
    References: <isdsta$23d$1@mx1.internetia.pl> <ise5nj$9jo$1@node2.news.atman.pl>
    <p...@l...institute.com>
    <ise68s$a6j$1@node2.news.atman.pl>
    <s2h7noxf4pb1$.dlg@lepper.institute.com>
    <ise6nd$al4$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: host-47-14.spray.net.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1307224365 13616 83.143.47.14 (4 Jun 2011 21:52:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jun 2011 21:52:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 110604-0, 2011-06-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373628
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1nku55m66lbkt.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Sat, 4 Jun 2011 23:05:36 +0200, Michał napisał(a):
    >
    >>> czy ty w ogóle wiesz o czym piszesz?
    >>
    >> Będę wdzięczny jak mnie oświecisz!
    >
    > hydroactiv w wersji zastosowanej w xantii to bardzo prosty układzik - do

    Jestem wdzięczny! ( ale to widziałem)

    W moim odczuciu Xanita z hyrdoactiv nawet wyłączonym (tu musisz mi uwierzyć,
    że było sprawne) jest twardsza od tej bez. A cały radość z hydrozawieszania
    to właśnie to, że jest mięknie, że się płynie, więc po co utwardzać jakimś
    hydroactivem? Jak bym chciał twardy samochód do sportowej jazdy to mam w
    czym wybierać, ale nie chce.

    Teraz mam C5 i to już nie to samo - dużo twardze. Ale to seeee neee wrótiiii



    A druga sprawa to taka, że naprawdę majstrów którzy się na tym znają jest
    niewielu a jak się znają to potrafią wymienić cały element bo takich którzy
    potrafią naprawić jest bardzo nie wielu więc prostsze rozwiązanie jest
    lepsze. a w zasadzie było bo gdyby do końca robili zawieszenie na 6 kulach.



    Ja wiem, że hydro tłumi też drgania których nie czuć itp. itd. nie musisz
    mnie przekonywać . ale moim zdaniem najprostsze rozwiązanie było najlepsze a
    jeżeli nie zapewniało bezpieczeństwa to można było je wzbogacić o ESP i tym
    podobne rozwiązaia

    Ale to czysto teoretyczne rozważania



    PS.

    Nie mam zamiaru nikogo straszyć czy zniechęcać ale lepiej aby ktoś miał
    pełną świadomość co z czym się je.




    Pozdrawiam





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: