  • Data: 2011-06-04 20:42:58
    Temat: Re: xantia vs xsara
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 20:09:19 +0200, McRella napisał(a):

    > Różnią się tylko zawieszeniem, czy czymś więcej, jedna jest kontynuacją
    > BX druga ZX. Co wybrać, zwłaszcza jeśli chcę kupić kombi?

    Różnią się właściwie wszystkim. Xantia mechanicznie ma więcej wspólnego z
    Peugeotem 406 niż Xarą. Xantia jest większa, ale starsza konstrukcyjnie -
    produkcja ruszyła w 1992 albo 1993, a w 1997 był poważny face lifting.
    Niektóre silniki występowały w obu, ale zwykle miały inne skrzynie i
    osprzęt.
    Jeżeli kombi, to potrzebujesz miejsca, a jak potrzebujesz miejsca to lepiej
    kup Xantię bo większa, ale zapewne nieco droższa w utrzymaniu.
    Hydrozawieszenia nie masz co się bać, ale musisz mieć świadomość, że wymaga
    ono nieco uwagi i mogą przy tym dłubać wyłącznie ludzie, którzy wiedzą co
    to jest i jak się z tym obchodzić.
    Ja mam na sprzedaż swoją Xantię Break 2.1 TD w Gdańsku.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek