  • Data: 2010-12-02 13:50:21
    Temat: Re: wzmacniacz audio w pc
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzecz w tym, że potrzebuję wreszcie przesiąść się na nowszego
    > peceta, a te nie mają slotów ISA ani amp on mobo.

    Przypomnialem sobie: kupilem kiedys kilka uszkodzonych
    YMF 724 (PCI) za grosze. Uszkodzenie polegalo na...
    martwym "wzmacniaczu" wlasnie. Po odzworkowaniu
    rzeczonego karty dzialaly z "line out" bez dalszych przeszkod.

    Wniosek:
    Zdazaja sie karty PCI z wbudowanym wzmacniaczem.

    Uwaga:
    IIRC to ustrojstwo szumnie nazywane tam "wzmacniaczem"
    przewidziane bylo chyba tylko na potrzeby sluchawek /
    pasywnych glosniczkow wielkosci pudelka po zapalkach.

    A poza tym akurat YMF 72x nie sa oficjalnie wspierane
    w Viscie i 7 (jest jakas nieoficjalna przerobka, ktora
    podobno dziala, lecz nie mam ytego jak zweryfikowac)

    hm..
    nie pomoglem zanadto...

    pozdrawiam,
    Vituniu.