  • 31. Data: 2010-07-31 20:36:49
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i31oms$po9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > drugi samochod okazalo sie ze nie zostal tam uszkodzony - to tylko ja
    > mialem takie szczescie. byl przytarty w innych miejscach - dzisiaj gadalem
    > z wlascicielem. moze to i nie ksenofobia tylko jakis jeden ćwok.....nie
    > wiem.

    No i kto tu zwraca uwagę na pochodzenie?
    Tak już zauważyłem, że zwłaszcza warsiafiacy w tym celują, reszta ma to
    bardziej gdzieś.

  • 32. Data: 2010-07-31 20:48:26
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 12:17:29 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> said:

    > Co mnie w tym wpienia jeszcze bardziej? to ze bedąc głuchym (bez anteny
    > na kikucie mialem zasieg nadawania i odbioru jakies 100m) w drodze
    > powrotnej wpakowalem sie na fotoradar

    Tak, to wina Tuska i Rosjan, rozpylili sztuczną mgłę i swojego
    Kaszpierowskiego napuścili na ciebie, żebyś jechał za szybko.

    > doslownie 10 m od znaku rozpoczynajacego 70

    Czyli nieprawidłowo?
    10 metrów od znaku - czyli prędkość mierzona przed znakiem?
    Stanąłeś i zrobiłeś fotkę radaru, ustawienia, okolicy? Wezwałeś policję?

    > pieknie cyknal 2 foty przy mnie. mnie i jadacemu przede mna.

    A jaki odstęp mieliście między autami?
    Bo albo całkiem prawidłowy i zdążyłeś stanąć na hamulcu, albo...
    Prędkość 20 metrów na sekundę, czyli jakieś 2-3 sekundy winny być odstępu.

    > Generalnie dupne zakonczenie urlopu....

    Z pewnością.
    Trzy dni przed urlopem nie bolałoby?

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-07-31 21:48:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Czyli nieprawidłowo?
    > 10 metrów od znaku - czyli prędkość mierzona przed znakiem?
    > Stanąłeś i zrobiłeś fotkę radaru, ustawienia, okolicy? Wezwałeś policję?

    nie mowie ze jechalem zgodnie z przepisami

    czaili sie natomiast na tych co widzieli 70 i deptali

    > A jaki odstęp mieliście między autami?
    nieduzy - z 7 metrow moze

    > Bo albo całkiem prawidłowy i zdążyłeś stanąć na hamulcu, albo...
    depnalem na hamulec ale strzaly byly od siebie o jakas sekunde moze.

    > Prędkość 20 metrów na sekundę, czyli jakieś 2-3 sekundy winny być odstępu.

    moooooze i 2 byly ale nie sadze... obstaje przy 1s raczej. co raczej nijak
    ma sie do tego ze jakbym mial bat to bym wiedzial o koszu

    > Z pewnością.
    > Trzy dni przed urlopem nie bolałoby?

    mniej - nie byloby to najswiezsze wspomnienie z urlopu.

  • 34. Data: 2010-07-31 22:11:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2010 21:48:05 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > nieduzy - z 7 metrow moze

    > depnalem na hamulec ale strzaly byly od siebie o jakas sekunde moze.

    7 m/s to ja na rowerze jadę... :) I nie jest to 70 km/h, ani nawet
    połowa tej prędkości.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 35. Data: 2010-07-31 22:16:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > 7 m/s to ja na rowerze jadę... :) I nie jest to 70 km/h, ani nawet
    > połowa tej prędkości.

    zrozum ze to bylo z zaskoczenia - czas szacuje bo bylem totalnie zaskoczony.
    zapamietalem to jako bardzo niewiele oddalone od siebie strzaly:)

  • 36. Data: 2010-07-31 22:44:43
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 21:48:05 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> said:

    > nie mowie ze jechalem zgodnie z przepisami

    :-)))

    > czaili sie natomiast na tych co widzieli 70 i deptali

    Nie ma znaczenia - to jest wojna: między jeżdżącymi normalnie i
    (chciałem napisać debili, ale się powstrzymałem) ludźmi, których nie
    przyjętoby do policji po badaniu psychiatryczny/psychologicznym.

    > nieduzy - z 7 metrow moze

    To mandat się należy jak psu micha.
    :-)

    > moooooze i 2 byly ale nie sadze... obstaje przy 1s raczej.

    0,3 sekundy to przeciętny czas reakcji.
    Dodaj pół sekundy na stanięcie na hamplu.
    Powinieneś móc wyhamować z tych obstawianych 75. :-)

    > mniej - nie byloby to najswiezsze wspomnienie z urlopu.

    E tam.
    Boli tylko pierwsza rysa.
    Potem człowiek lekko obojętenieje.

    Ale ja przyczepiłbym się tych 10 metrów (jeśli mierzyłeś jak mierniczy,
    nie jak facet chwalący się długością ;-)).
    Bo radar winien wtedy stać tak, by mierzyć od znaku, nie dalej.
    A to oznacza dość konkretny kąt ustawienia, którego pewnie (jak znam
    SM) nie było...

    No i albo radar był w koszu - mandat do kosza, albo był to radar w
    obudowie podobenj do kosza - wtedy wracamy do metrów.
    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2010-07-31 22:46:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 22:16:03 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> said:

    > zrozum ze to bylo z zaskoczenia - czas szacuje bo bylem totalnie
    > zaskoczony. zapamietalem to jako bardzo niewiele oddalone od siebie
    > strzaly:)

    Ale na widok Zagrożenia Katastrofą W Ruchu Drogowym Spowodowanego Przez
    Oślepianie Kierowców zawsze staje się na hamulcu.
    Ot, po prostu...
    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-07-31 22:56:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i31j0c$ov3$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > echh.... z mila checia powitam rozwiazanie nad ktorym pracowano juz
    > ponoc ze maja byc tablice bez mozliwosci rozroznienia pochodzenia auta.
    > slyszalem o tym z rok temu zdaje sie...nie wiem co dalej z tym

    A mialem Ciebie za normalnego, inteligentnego goscia - czyzby socjopata?
    Proponuje zaczac sie leczyc, takie obsesje moge przerodzic sie w cos
    powazniejszego!

    --
    Picasso

  • 39. Data: 2010-07-31 22:57:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > to prawda
    > sam mialem przykre doswiadczenia z poznaniakami - w poznaniu dosc
    > szorstko sie ze mna inni obchodzili na drodze mimo ze wloklem za soba
    > przyczepke i bylem mniej sterowny niz inni, na jednym z urlopow
    > poznaniacy dali mi sie mocno we znaki (bydło). wiem ze to sa przypadki
    > swiadczace o tym ze feralnie trafilem a nie ze zglola wszyscy z
    > rejestracja PO to cwoki - tylko ja trafilem w te paskudne 10%....

    rotfl
    jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej
    nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 40. Data: 2010-07-31 23:13:17
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    >jak widziałem jak warszawiaki jezdza u siebe (ogól, nie 10%) to raczej
    >nikogo z poza warszawki nie powinni nazywac bydłem...

    Po czym wnosisz?
    Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com