eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-07-31 23:55:48
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-31 23:13:17 +0200, Piotr Wasil <a...@n...www> said:

    > Po czym wnosisz?

    Musisz oddać jego tekst do tłumaczenia.

    "warsiawiaki u siebie" - czyli gdzie?
    Bo warszawiaki/warszawiacy/warszawianie to jedno, a warsiawiaki to drugie.
    I to drugie w poniedziałek przyjeżdża, a w piątek wyjeżdża.
    I u siebie jest u siebie na wsi, nie w DC.

    A "z poza" to jakiś kretynizm nie mający nic wspólnego z "spoza".
    ;>

    > Mnie tam sie po Warszawie zajebiscie jezdzi.

    W tygodniu w korkach, czy w soboty latem? ;-)

    --
    Bydlę