eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-01 00:13:56
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-31 12:17, Michał Gut pisze:
    > Nadal w naszym tępym społeczeństwie pokutują stereotypy i ksenofobia na
    > tle rejestracji....

    Jak widać.

    > Miałem urlop w kołobrzegu i wybraliśmy się na 3 samochody do
    > miedzyzdrojow na dzien zwiedzania i wypoczynku...

    Też byłem - ze dwa tygodnie temu. W sumie nic ciekawego. W sumie nic
    nowego - z 10 lat temu byłem tam z psem u jedynego weterynarza
    w okolicach.

> [...]
    > motylkiem, czyms twardym na oko kluczykiem od samochodu porysowali mi
    > samochod od strony chodnika (uszkadzajac tez reklamy ale dzieki temu
    > ocalal lakier pod naklejkami z reklamami), szwagrowi prawie idealną fokę
    > za którą zapłacił 3x co ja za swoje zmaltretowane punto oblecieli mu po
    > lakierze z dwoch stron a trzeci znajomy zostal oszczedzony bo stal po
    > drugiej stronie ulicy - ale jego by bolalo bardziej bo stal jaguarem
    > bodaj xjs czy cos. Wszyscy na blachach zaczymajacych sie od W. Jedyne
    > zreszta samochody o ile sie nie myle z rejestracjami W. Pozostałe auta

    Stołecznych rejestracji tam niewiele, a samochód i tak lepiej zostawiać
    na parkingach płatnych. Tak robiłem 20 lat temu, tak robię obecnie.
    Wygodniej i bezpieczniej.

    > Co mnie w tym wpienia jeszcze bardziej? to ze bedąc głuchym (bez anteny
    > na kikucie mialem zasieg nadawania i odbioru jakies 100m) w drodze
    > powrotnej wpakowalem sie na fotoradar i ustawiony byl zeby cykac niskie
    > przekroczenia - mnie zlapal na oko 75@60,

    A skąd wiesz, że złapał i skąd wniosek, że CB by pomogło?

    > doslownie 10 m od znaku
    > rozpoczynajacego 70 na godzine zeby lapac tych co zaczna sie rozpedzac
    > przed znakiem. postawili fotoradar wygladajacy jak smietnik i pieknie
    > cyknal 2 foty przy mnie. mnie i jadacemu przede mna.

    Aha - to CB ma być panaceum na ograniczenia prędkości...

    > Wiem ze moim bledem bylo zostawienie przykeconej anteny ale nigdy jej
    > nie odkrecalem i zostawialem w nocy i w dzien w warszawie, konstancinie,
    > piasecznie i innych miastach i miasteczkach i bylo ok. Tu trafilem na
    > tępych wandali i mam za swoje.

    Twardym trza być.

    > Nie żal mi lakieru i reklam bo lakier i tak mam porysowany a reklamy i
    > tak bede musial predzej czy pozniej wymieniac, ale antena mi sie
    > podobala a mandat nie bedzie mi sie podobal.
    > Szkoda mi drugiego samochodu bo nie wiem co prawda jak mocno go
    > porysowali ale wiem ze na tyle zauwazalnie ze wlasciciele oblazili go
    > dookola pokazujac sobie palcem uszkodzenia.
    >
    > Generalnie dupne zakonczenie urlopu....

    Wiesz, długo już jeżdżę po kraju i świecie i przyznam się szczerze, że
    nigdy mi nie było wstyd, że jestem z DC, czy też by mi ktoś zniszczył
    samochód na urlopie. Owszem, spotkałem się z chamskimi komentarzami,
    chamskim chodzeniem całą szerokością drogi w strefie (tak, wiem że
    piesi mają do tego prawo, więc cierpliwie się turlałem, aż zmienią
    trajektorię - nie rozumiem tylko czemu na widok rejestracji rozeszli
    się na całą szerokość). Samochód mi tak naprawdę w sumie zniszczono raz
    - na Chocimskiej za czasów kina Moskwa (kto zna Warszawę, ten wie co
    na Chocimskiej się znajduje). Koło budki takich panów z bronią wyrwano
    radio, antenę z rynienką (naprawa dachu kosztowała więcej niż cały
    sprzęt), sprzęt serwisowy itd. Panowie w mundurach nic "nie widzieli".
    Samochód rzecz nabyta, a buraków dostatek.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.