  • 1. Data: 2009-01-28 21:06:46
    Temat: wystawa motocykli w W-wie bez hondy
    Od: m...@w...pl

    Właśnie się dowiedziałem że hunda wycofała się z jedynej targowej
    imprezy w wawce ... przynajmniej taki jest stan na dzień dzisiejszy.
    Na stronie organizatora co prawda dalej figuruje na liście wystawców
    ale już na planie hali wystawowej stoisko numer 17, które miała
    zajmować jest puste. Ostro się chyba zabierają za cięcie kosztów albo
    czarno przewidują popyt naszego rynku w tym roku. Albo oba warianty ..

  • 2. Data: 2009-01-29 07:04:46
    Temat: Re: wystawa motocykli w W-wie bez hondy
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    m...@w...pl pisze:
> [...]
    > zajmować jest puste. Ostro się chyba zabierają za cięcie kosztów albo
    > czarno przewidują popyt naszego rynku w tym roku. Albo oba warianty ..

    Oszczedzaja na nowego asystenta :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-01-29 07:55:14
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl>

    m...@w...pl napisał(a):

    > czarno przewiduj=B1 popyt naszego rynku w tym roku. Albo oba warianty ..

    Ale za to Honda nie wycofuje się z planów wyścigowych w Polsce i być może
    "Hornet Cup" będzie w tym roku:
    http://tiny.pl/v1df

    pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 4. Data: 2009-01-29 09:30:16
    Od: fv <f...@c...com>

    m...@w...pl wrote:
    > Właśnie się dowiedziałem że hunda wycofała się z jedynej targowej
    > imprezy w wawce ... przynajmniej taki jest stan na dzień dzisiejszy.

    Szczerze mówiąc, to gdybym jako firma miał dwa supersporty z genialnie dziąłającym
    ABS, to też bym
    się nie promował, kafelków do salonów nie wstawiał tylko po prostu czekał na
    klientów. Świat
    motocykli sportowych został przewrócony do góry dnem i Hondzie po prostu promocja nie
    jest
    potrzebna. Ja im się nie dziwię.

    Konsekwentnie też tną budżet na reklamę. Skoro wycofali się z F1 to oszczędności na
    pewno są daleko
    idące. Na spinaczach (czyt. targi motocyklowe na niszowym rynku) też trzeba
    oszczędzać.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-01-29 09:37:18
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl>

    fv <f...@c...com> napisał(a):

    > Szczerze mówiąc, to gdybym jako firma miał dwa supersporty z genialnie
    > dziąłającym ABS, to też bym się nie promował

    Nie jestem pewien czy akurat to było dobre posunięcie ze strony Hondy, napewno
    jest to dość ryzykowne i może okazać się pomyłką biorąc pod uwagę to, że
    motocykliści to dość konserwatywna grupa :).

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 6. Data: 2009-01-29 16:31:31
    Od: fv <f...@c...com>

    Rafael wrote:

    > Nie jestem pewien czy akurat to było dobre posunięcie ze strony Hondy, napewno
    > jest to dość ryzykowne i może okazać się pomyłką biorąc pod uwagę to, że
    > motocykliści to dość konserwatywna grupa :).

    Że tak zacytuję motorcyclenews.com:
    "Właściwie to nie wiemy czemu mielibyśmy chcielić supersporta bez ABS"

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/search
    results/Bike-Reviews/Honda/Honda-CBR1000RR-Fireblade
    -2009-current/?&R=EPI-105001

    Plus testy w najnowszym Motocyklu: nawet nieźli wymiatacze nie podejmują się
    konkurować z tym ABS na
    mokrym a stoppie wciąż jest możliwe.

    Gdybym teraz był na kupnie sprzęta, to nową 600 RR z ABS uznałbym za ideał.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2009-01-29 20:16:43
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Oszczedzaja na nowego asystenta :)

    Buehehehehe. Ale, jak zauważyłeś, on się specjalnie znać nie musi, więc
    chyba drogi nie będzie.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-01-30 08:31:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Buehehehehe. Ale, jak zauważyłeś, on się specjalnie znać nie musi, więc
    > chyba drogi nie będzie.

    No tak. Dadza minimalna krajowa a jako premie przejechac sie motocyklem.
    O ile bedzie potrafil :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-01-30 09:42:10
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Buehehehehe. Ale, jak zauważyłeś, on się specjalnie znać nie musi, więc
    > chyba drogi nie będzie.

    Jedynym zajeciem bedzie stac przez 3 dni na targach na pustym stoisku
    Hondy i trzymac transparent z napisem oznajmiajacym, ze jest kryzys :)

    --
    Ozz
    GSX600F