  • 1. Data: 2009-01-28 13:51:36
    Temat: OT: PRACA DLA MOTOCYKLISTY!
    Od: Honda Plaza - Dominik Słonecki <d...@h...pl>

    W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:
    asystent handlowca w dziale motocykli.

    OFERUJEMY:

    - stabilną pracę w największym w kraju salonie motocykli Honda,
    - możliwość rozwoju,
    - pracę w młodym, ambitnym zespole.

    WYMAGANIA:

    - prawo jazdy kategorii A i B,
    - zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
    - chęć rozwoju,
    - doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem.

    CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres:
    d...@h...pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
    ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133
    poz. 883)

    -
    Pozdrawiam,
    Dominik Słonecki
    Honda Plaza

  • 2. Data: 2009-01-28 14:27:20
    Temat: Re: OT: PRACA DLA MOTOCYKLISTY!
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Honda Plaza - Dominik Słonecki pisze:

    > - prawo jazdy kategorii A i B,
    > - zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
    > - chęć rozwoju,
    > - doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem.

    rozumiem ze na motocyklach znac sie nie musi ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-01-28 14:50:33
    Od: Honda Plaza - Dominik Słonecki <d...@h...pl>

    On 28 Sty, 15:27, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > rozumiem ze na motocyklach znac sie nie musi ?

    To jest bardziej niż oczywiste. Powinien się znać.

    -
    Pozdrawiam,
    Dominik Słonecki
    Honda Plaza

  • 4. Data: 2009-01-28 15:01:38
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kuczu <p...@j...pl> napisał(a):

    > rozumiem ze na motocyklach znac sie nie musi ?

    Stanowisko to _asystent_ handlowca więc raczej do dokształcenia, poza tym
    temat postu to "PRACA DLA MOTOCYKLISTY!" a post ukazał się na grupie
    pl.rec.motcykle.
    Podsumowując: legendarna "czepliwość" osób na grupie pl.rec.motocykle jest
    prawdziwa :).

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 5. Data: 2009-01-28 15:08:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Rafael pisze:

    > Stanowisko to _asystent_ handlowca więc raczej do dokształcenia, poza tym
    > temat postu to "PRACA DLA MOTOCYKLISTY!" a post ukazał się na grupie
    > pl.rec.motcykle.

    To ja Ci pokaze cale tabuny "motocyklistow" ktorzy o motocyklach wiedza
    tyle zeby dac rade nimi pojechac tzn. gdzie sie wlacza, gdzie leje
    paliwo itp. Mam wrazenie ze ostatnio wystarczy byc zapisanym tydzien na
    sikaczu aby juz uwazac sie za motocykliste.

    > Podsumowując: legendarna "czepliwość" osób na grupie pl.rec.motocykle jest
    > prawdziwa :).

    Nie, to nie czepliwosc. Wymagania zawarte w ogloszeniu pojawiaja sie
    niemal we wszystkich ofertach pracy, czy to na ciecia, czy na dyrektora.
    Po prostu bylo by milo gdyby ktos sie postaral i wymyslil cos fajnego a
    nie tylko ctrl-c + ctrl-v. Wystarczylo by napisac z grubsza o jaka prace
    chodzi, jakos zainteresowac ludzi. Sama magia znaczka Honda moze nie
    wystarczyc. W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie
    moze wiele :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-01-28 15:18:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > wystarczyc. W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie
    > moze wiele :)

    Tiaaa wszystko zależy czy zwierzchnik to kobieta czy mężczyzna i jakiej jest
    orientacji ;)

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    revetec... the engine of tomorrow

  • 7. Data: 2009-01-28 15:24:27
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kuczu <p...@j...pl> napisał(a):

> [...]
    > paliwo itp. Mam wrazenie ze ostatnio wystarczy byc zapisanym tydzien na
    > sikaczu aby juz uwazac sie za motocykliste.

    Uważam, że taki opisany przez Ciebie "pseudo" motocyklista będzie idealny na
    stanowisko _asystenta_ handlowca, ba, uważam nawet że nadawałby się nawet na
    handlowca "właściwego", boponieważ mam wrażenie, że często w naszym kraju bywa
    tak, że na dane pożądane stanowisko trafia osoba "z inne bajki", więc ważne że
    na takie stanowisko trafia ktoś "z branży" :)

> [...]
    > chodzi, jakos zainteresowac ludzi. Sama magia znaczka Honda moze nie
    > wystarczyc. W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie

    IMHO opis stanowiska "asystent handlowca" nie pozostawia wiele wątpliwości co
    do przeznaczenia ... :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 8. Data: 2009-01-28 15:26:35
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > W dzisiejszych czasach pod pojeciem "asystent" ukrywac sie
    > moze wiele :)

    Tak naprawde wystarczy umiec sprawdzac olej i sie nada.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 9. Data: 2009-01-28 15:58:19
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 28 Sty, 16:26, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Tak naprawde wystarczy umiec sprawdzac olej i sie nada.

    doświadczenie w klockach lego (powyżej duplo będzie atutam) :)
    wydaje mi się że taki koleś nie musi ani władać spawarką, ani władać
    obrabiarką,frezarką...

    jedynie zakuwarką łańcucha, przecież w takim serwisie, nie klepie się
    niczego tylko jak coś uszkodzone to się wymienia części na nowe, albo
    nawet całe moduły nierozbieralne..

    nawet w elektryce nie musi się tak znać, bo komputer wszystko wyczai,
    a jak nie to się podepnie moduł z innego i już wiadomo :)

    mylę się? :]

    --
    wiadro co chce przejść na ciemną stronę mocy

  • 10. Data: 2009-01-28 16:27:41
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres:
    > d...@h...pl

    A do kiedy mozna przesylac?

    Z Powazaniem

    Koczis