  • 1. Data: 2009-01-28 18:45:55
    Temat: ST, NT, PC
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Może ja niepotrzebie sie motam i szukam..
    moze ktos z naszych ma na zbyciu jeden z poniższych:

    Honda ST 1100, Honda NT 650V Deauville lub Honda PC800.
    moga byc uszkodzone plastiki, byleby silnik i elementy jezdne byly ok.

    Ewentualnie cos w klimatach tych motocykli i koniecznie na kardanie

    Easy
    pięc kół mniej ale devilka jeszcze jest ;)

  • 2. Data: 2009-01-28 19:59:42
    Temat: Re: ST, NT, PC
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Easy pisze:
> [...]
    >
    > Honda ST 1100, Honda NT 650V Deauville lub Honda PC800.
    > moga byc uszkodzone plastiki, byleby silnik i elementy jezdne byly ok.
    Kumpel w Lodzi ma zamiar sie rozwiesc ze swoja Deauville.
    Po weekendzie cos bede wiedzial wiecej.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-01-29 13:10:37
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Easy pisze:
    [...]
    > Ewentualnie cos w klimatach tych motocykli i koniecznie na kardanie

    a to czemu nie: BMW?

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-01-29 13:46:27
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    (pj) pisze:
    > Easy pisze:
    > [...]
    >
    > a to czemu nie: BMW?

    A ile kosztuje fajne BMW - jezdzace / skrecajace i hamujace
    min tak jak wskazane przez Anie moto ?

    Norbi
    KFazer'03

  • 5. Data: 2009-01-29 17:25:49
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 29 Sty, 14:46, Norbi <n...@o...pl> wrote:
    > A ile kosztuje fajne BMW - jezdzace / skrecajace i hamujace
    > min tak jak wskazane przez Anie moto ?

    mniej wiecej tyle samo, co pozostale podane w zapytaniu...
    przynajmniej jesli chodzi np. o r1100rs. generalnie devilki sa u nas
    raczej drogie, podobnie paneuropy; pc rzadko spotykane i trudne do
    kupienia. albo mniej, jesli na urodzie nie zalezy i moze byc cegla
    (k75/100 w roznych wersjach oplasticzenia). mialem jakis czas temu ten
    sam dylemat: udalo sie znalezc bmw i do dzis jestem zadowolony z
    wyboru
    --
    jeszua
    cos do jezdzenia

  • 6. Data: 2009-01-29 20:00:14
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    jeszua pisze:
    > mniej wiecej tyle samo, co pozostale podane w zapytaniu...
    > przynajmniej jesli chodzi np. o r1100rs.

    No właśnie - o RySiu złego słowa nie dam powiedzieć a i niejaki
    sentyment posiadam. Bardzo fajne moto było. Na tyle fajne, że kiedyś se
    znowu beemkę kupię, a co! :-) Koniecznie z bokserem!

    --

    pozdr
    pj