eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywysprzęglik - montażRe: wysprzęglik - montaż
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wysprzęglik - montaż
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <2...@g...com>
    <X...@l...net>
    <f...@g...com>
    Date: Thu, 13 Oct 2016 09:26:30 +0200
    Organization: vw watercooled
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.olsztyn.mm.pl
    X-Trace: 1476343591 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 81.190.141.93:3182
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589930
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Slawek h pisze tak:

    > W instrukcji LUKa jest podane aby nie smarować niklowanych
    > wielowypustów. Może wiecie dlaczego tak jest? O co chodzi? I jak
    > mam rozpoznać taki niklowany wielowypust? Niby powinien błyszczeć
    > Czy ten jest niklowany?
    >
    > https://www.google.pl/search?q=luk+tarcza+sprz%C4%99
    g%C5%82a&hl=pl&
    > biw=1633&bih=947&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=
    X&ved=0ahUKEwib
    > jrv5_dbPAhXLFywKHRFGA1UQ_AUIBigB#hl=pl&tbm=isch&q=lu
    k+tarcza+sprz%C
    > 4%99g%C5%82a+320+0261+10&imgrc=OeXhlx6PpjFhzM%3A

    który?


    > Nawet w zestawie nie ma smarowidła, choć podobno dają


    wróbelki ćwierkajom że nawalone dużo smaru skończy na okładzinach
    tarczy, że z pyłem z tarczy smar skleja wielopust i tarcza nie odsuwa
    się od koła zamachowego i zawsze ciągnie wałek przez co biegi nie
    wchodzą gładko. Trzeba posmarować tylko tylko żeby zabić ew rdzę w
    rowkach. Może nikiel ma się jakoś samosmarować i mniej rdzewieć.



    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: