eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywysprzęglik - montażRe: wysprzęglik - montaż
  • Data: 2016-10-14 17:09:22
    Temat: Re: wysprzęglik - montaż
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    na ** p.m.s ** viktorius pisze tak:

    >>>> czyli nie smarować bo na zimnie smar może sklejać wielopust i
    >>>> biegi nie będą wchodzić lekko dopóki się silnik nie rozgrzeje.
    >>>>
    >>> Biegi będą chodzić tak samo, zależą od gęstości oleju w skrzyni.
    >>> Sprzęgło teoretycznie ma ciężej, bo tarcza sprzęgła będzie
    >>> musiała pokonać opory smaru na wielowypuście.
    >>> Ale tylko teoretycznie, bo ileż to będzie oporu, gdy ma się
    >>> przesunąć o 1-2mm...
    >>
    >> Biegi nie będa chodzić tak samo bo miałem to zepsute.
    >>
    > Nie miałeś pełnego wysprzęglenia, to i biegi ciężko chodziły. Ze
    > smarem czy bez, przy zepsutym wysprzęgliku będzie jednakowo
    > ciężko.

    Nie miałem pełnego wysprzęglenia bo łożysko igiełkowe ciągneło wałek
    i lub zardzewiał wielopust.


    > Nie myl tego z łatwością zmiany biegów wynikająca z gęstości
    > zimnego oleju w skrzyni. Tutaj obecność smaru na wielowypuście nie
    > ma żadnego wpływu.

    Nie myl łatwości zmiany biegów z niemożnością wrzucenia biegów.
    Po wymianie łożyska i zapsikaniu WD40 wielopustu jak ręką odjął.


    > I w sprzęgle, i w hamulcach nie ma żadnych sił odpychających, nic
    > się nie odsuwa, tylko luzuje na tyle, żeby pracowało osobno.

    siły są od bicia tarcz i luzu na łożyskach ;)



    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: