-
Data: 2016-10-14 17:09:22
Temat: Re: wysprzęglik - montaż
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]na ** p.m.s ** viktorius pisze tak:
>>>> czyli nie smarować bo na zimnie smar może sklejać wielopust i
>>>> biegi nie będą wchodzić lekko dopóki się silnik nie rozgrzeje.
>>>>
>>> Biegi będą chodzić tak samo, zależą od gęstości oleju w skrzyni.
>>> Sprzęgło teoretycznie ma ciężej, bo tarcza sprzęgła będzie
>>> musiała pokonać opory smaru na wielowypuście.
>>> Ale tylko teoretycznie, bo ileż to będzie oporu, gdy ma się
>>> przesunąć o 1-2mm...
>>
>> Biegi nie będa chodzić tak samo bo miałem to zepsute.
>>
> Nie miałeś pełnego wysprzęglenia, to i biegi ciężko chodziły. Ze
> smarem czy bez, przy zepsutym wysprzęgliku będzie jednakowo
> ciężko.
Nie miałem pełnego wysprzęglenia bo łożysko igiełkowe ciągneło wałek
i lub zardzewiał wielopust.
> Nie myl tego z łatwością zmiany biegów wynikająca z gęstości
> zimnego oleju w skrzyni. Tutaj obecność smaru na wielowypuście nie
> ma żadnego wpływu.
Nie myl łatwości zmiany biegów z niemożnością wrzucenia biegów.
Po wymianie łożyska i zapsikaniu WD40 wielopustu jak ręką odjął.
> I w sprzęgle, i w hamulcach nie ma żadnych sił odpychających, nic
> się nie odsuwa, tylko luzuje na tyle, żeby pracowało osobno.
siły są od bicia tarcz i luzu na łożyskach ;)
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=