eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywysprzęglik - montażRe: wysprzęglik - montaż
  • Data: 2016-10-14 08:32:04
    Temat: Re: wysprzęglik - montaż
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-10-13 o 15:31, PiteR pisze:

    >
    > czyli nie smarować bo na zimnie smar może sklejać wielopust i biegi nie
    > będą wchodzić lekko dopóki się silnik nie rozgrzeje.
    >
    Biegi będą chodzić tak samo, zależą od gęstości oleju w skrzyni.
    Sprzęgło teoretycznie ma ciężej, bo tarcza sprzęgła będzie musiała
    pokonać opory smaru na wielowypuście.
    Ale tylko teoretycznie, bo ileż to będzie oporu, gdy ma się przesunąć o
    1-2mm...

    Nie wiem o co chodzi z tym smarowaniem, wielokrotnie składałem sprzęgło
    w Żuku, Lublinie, kilka razy w maluchu. Nie było takich wynalazków jak
    niklowanie wałka, nie smarowałem, chodziło lekko. A przy następnym
    rozebraniu nie było śladów zużycia zębów wałka.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: