  • 51. Data: 2011-02-26 19:33:17
    Temat: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Wit Jakuczun wrote:
    > Nie, to jest normalność.

    > Potrzeba posiadania takiej wiedzy o swoim sąsiedzie mnie przeraża.

    Czemu?

    > A Ty jesteś cwaniak, oszust czy masz bogatych rodziców? To co piszesz
    > jest porażające.

    Czy ten temat jest O MNIE? Co jest przerazajacego? Merytoryczne
    konkrety. Czemu jawnosc zarobkow w Norwegii jest porazajaca? Poprosze o
    wypowiedz merytoryczna z twojej strony.

  • 52. Data: 2011-02-26 19:34:27
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 26 Feb 2011 17:42:01 +0000 (UTC), " "
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >A mnie nie. Rozpasanie sie roznic zarobkow w spoleczenstwie niszczy demokracje.
    >
    >KK

    To juz bylo. W komunie "wszystcy mieli jednakowe zolontki"

    A.L.

  • 53. Data: 2011-02-26 19:35:43
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 26 Feb 2011 17:43:28 +0000 (UTC), " "
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >W Polsce tez jest wielu ludzi ktorym przeszkadzaja np. przepisy budowlane, bo
    >nie moga postawic swojego pieknego mauretanskiego palacyku.
    >
    >Albo moze nie umieliscie czytac tych przepisow?
    >
    >KK

    No. W UK wsio luczsze, deszewlie i krasiwieje

    A.L.

  • 54. Data: 2011-02-26 19:36:20
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:

    > W Ameryce tez. Z wyjatkiem zarobkow federalnych i stanowych. Mzoe w
    > Norwegii tez tak jest, tylko ci sie pomajdalo?

    Na pewno nie. Wiem z pierwszej reki, od znajomgo ktory tam od kilku lat
    mieszka i pracuje.

    > A w jakiej pozycji uprawia seks z zona tez mozna sparwdzic? Jak
    > wolnosc, to wolnosc! Jak bolszewizm, to bolszewizm!

    Jak sobie kupisz kamere z 30x zoomem to pewnie mozesz sam sprawdzic ;)
    Pod warunkiem, ze nie uzywaja zaslon ;)
    To w jakiej pozycji uprawiaja seks mnie nie interesuje. Natomiast to, ze
    ktos cwaniaczkuje i np. oszukuje na podatkach itp./itd. jak najbardziej
    jest istotne dla dobra ogolu.

  • 55. Data: 2011-02-26 20:04:46
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > .

    > To juz bylo. W komunie "wszystcy mieli jednakowe zolontki"

    Aha, bo mamy wybor tylko pomiedzy indeksem Giniego szybujacym w kosmos a
    glebokim PRL.

    Wygrales mistrzostwa falszywych alternatyw.

    KK

  • 56. Data: 2011-02-26 20:06:46
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > No. W UK wsio luczsze, deszewlie i krasiwieje

    To moze powiedz czemu wam tak dlugo szlo z zamykaniem biura, zamiast cwiczyc
    ciete riposty.

    KK

  • 57. Data: 2011-02-26 22:00:38
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-26 18:13, Wit Jakuczun pisze:
    > Nie, to jest normalność.

    Chyba jednak nie do końca. Ta "normalność" moim zdaniem wynika z czegoś
    innego.

    > Potrzeba posiadania takiej wiedzy o swoim sąsiedzie mnie przeraża.

    Możliwość != potrzeba.
    Posługujesz się podobną logiką jak ultraprawicowcy oraz ortodoksyjni
    katolicy, którzy są przeciwko np. legalizacji związków tej samej płci
    czy aborcji. Wyrażenie zgody na takie związki (w prawie które ma być dla
    wszystkich) nie pociąga za sobą wymuszania na reszcie zawierania takich
    związków. Tak samo z aborcją, posiadanie liberalnego prawa w tym
    zakresie nie nakazuje wszystkim przyszłym matkom dokonywania tego "zabiegu".

    Tak samo możliwość uzyskania wiedzy o wysokości zarobków nie pociąga za
    sobą przymusu jej posiadania.

    Inna bajka, że typowy polak nie przepuściłby takiej okazji :)

    Ale to tak przy okazji, nie mam zamiaru się włączać w jakieś pyskówki.

    --
    pozdrawiam,
    Przemysław Osmański, SoftSYSTEM

  • 58. Data: 2011-02-27 09:16:59
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 26-02-2011 20:33, R. P. wrote:

    > Czemu?

    Bo jak ktos jest przestepca nieplacacym podatkow (czyli okradajacym
    mnie) to sie boi.

    > Czy ten temat jest O MNIE? Co jest przerazajacego? Merytoryczne
    > konkrety. Czemu jawnosc zarobkow w Norwegii jest porazajaca? Poprosze o
    > wypowiedz merytoryczna z twojej strony.
    Tez uwazam ze to dobry pomysl. Niestety polskie spoleczenstwo skaldajace
    sie glownie z zazdrosnych cfaniaczkow sie do tego niedaje.

    Pozdr

    Marek

  • 59. Data: 2011-02-27 09:19:27
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 26-02-2011 21:06, k...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > To moze powiedz czemu wam tak dlugo szlo z zamykaniem biura, zamiast cwiczyc
    > ciete riposty.

    Bo pewnie trzeba to bylo robic po ludzku a nie jak to "kapitalisci" by
    chcieli.

    Pozdr

    Marek

  • 60. Data: 2011-02-27 09:25:27
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2011-02-27 10:16, Marek Borowski pisze:

    > Bo jak ktos jest przestepca nieplacacym podatkow (czyli okradajacym
    > mnie) to sie boi.

    Panie Borowski, przekroczył Pan nie tylko granicę smaku ale i prawa. Dla
    mnie dyskusja z Panami nie ma sensu. Nie ten poziom.

    Pozdrawiam,
    Wit