  • 41. Data: 2011-02-26 17:28:44
    Temat: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 25 Feb 2011 18:19:17 +0000 (UTC), " "
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Bzdura. Podawanie widelek jest korzystne dla obu stron, bo nie traci sie czasu
    >kiedy oczekiwania finansowe sie nie pokrywaja. Nie zaden bolszewizm, tylko
    >uprzejmosc (i tak, Anglicy sa uprzejmiejsi od Polakow w sprawach
    >biznesowo-pracowych --- nawet jak szef mial do mnie pretensje, to byl mily, a
    >Polak by wyjechal z morda).
    >
    >KK

    Panuje. Gdy moja firma zamykala biuro w Londynie, cala procedura
    trwala dobrze z rok. Zgodnie z brytyjskimi przepisami.

    A.L.

  • 42. Data: 2011-02-26 17:31:21
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 25 Feb 2011 13:33:39 +0100, "R. P."
    <r...@w...to.wp.pl> wrote:

    >A jak inaczej powiedziec jesli nawet korporacje bardzo czesto nie podaja
    >widelek? W Polsce zarobki sa tematem tabu, to jest masakra.

    W Ameryce tez. Z wyjatkiem zarobkow federalnych i stanowych. Mzoe w
    Norwegii tez tak jest, tylko ci sie pomajdalo?

    > W takiej
    >Norwegii np. PITy sa jawne, kazdy moze sobie w internecie sprawdzic ile
    >zarabia jego sasiad.

    A w jakiej pozycji uprawia seks z zona tez mozna sparwdzic? Jak
    wolnosc, to wolnosc! Jak bolszewizm, to bolszewizm!

    A.L.

  • 43. Data: 2011-02-26 17:42:01
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wit Jakuczun <w...@g...com> napisał(a):

    > Nie, to jest normalność.

    > Potrzeba posiadania takiej wiedzy o swoim sąsiedzie mnie przeraża.

    A mnie nie. Rozpasanie sie roznic zarobkow w spoleczenstwie niszczy demokracje.

    KK

  • 44. Data: 2011-02-26 17:43:28
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Panuje. Gdy moja firma zamykala biuro w Londynie, cala procedura
    > trwala dobrze z rok. Zgodnie z brytyjskimi przepisami.

    W Polsce tez jest wielu ludzi ktorym przeszkadzaja np. przepisy budowlane, bo
    nie moga postawic swojego pieknego mauretanskiego palacyku.

    Albo moze nie umieliscie czytac tych przepisow?

    KK

  • 45. Data: 2011-02-26 17:44:04
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2011-02-26 18:42, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > A mnie nie. Rozpasanie sie roznic zarobkow w spoleczenstwie niszczy demokracje.

    W jaki sposób?

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 46. Data: 2011-02-26 17:44:58
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wit Jakuczun <w...@g...com> napisał(a):

    > Wyobraź sobie firmę handlującą skarpetkami. Ich cena na rynku jest X
    > PLN. Chciałbyś tę firmę wywalić od jakiegoś klienta (np. sieci sklepów
    > "Moje nogi pachną cudnie"). Na ile wiadomość o dokładnych kosztach po
    > jakich firma X produkuje skarpetki byłaby dla Ciebie pomocna?

    Taka z widelek w ogloszeniu o prace? Zerowa korzysc. Nie obrazaj mojej
    inteligencji i daruj sobie takie wyssane z palca arguenty, pls.

    > Każdy Anglik jest miły? Każdy Polak by wyjechał z mordą? Ugólniłeś trochę?

    Porownuje przecietnych Anglikow z Londynu z przecietnymi Polakami z W-wy.

    > Widełki to parę znaków na ogłoszeniu o pracę. W żaden sposób nie
    > świadczą o kulturze organizacji, która to ogłoszenie złożyła.

    Kultura to m.in. szanowanie czasu innych ludzi.

    KK

  • 47. Data: 2011-02-26 17:47:52
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2011-02-26 18:44, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Taka z widelek w ogloszeniu o prace? Zerowa korzysc. Nie obrazaj mojej
    > inteligencji i daruj sobie takie wyssane z palca arguenty, pls.

    OK, rozmawiać nie musimy ze sobą. I ja dalej nie zamierzam z Kolegą
    rozmawiać.

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 48. Data: 2011-02-26 18:10:33
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wit Jakuczun <w...@g...com> napisał(a):

    > e.
    > >
    > W jaki sposób?

    Najbogatsi ludzie kupuja sobie politykow, np. poprzez dotacje dla partii
    politycznych.

    KK

  • 49. Data: 2011-02-26 18:11:19
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wit Jakuczun <w...@g...com> napisał(a):

    > OK, rozmawiać nie musimy ze sobą. I ja dalej nie zamierzam z Kolegą
    > rozmawiać.

    Spoko, nic madrego nie mowiles wiec duzo nie trace :-)

    KK

  • 50. Data: 2011-02-26 18:53:32
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > A mnie nie. Rozpasanie sie roznic zarobkow w spoleczenstwie niszczy
    > demokracje.

    Cieszę się, że ktoś to w końcu zauważył i napisał.
    To gangrena, która powoli toczy nasze społeczeństwo.

    Rozwarstwienie zarobków w Polsce jest bardzo wysokie w porównaniu do np. krajów
    skandynawskich.

    Niszczy nie tylko demokrację, ale gospodarkę poprzez nierównomierną konsumpcję,
    korupcję, duże bezrobocie, biedę... prawie jak w Rosji.

    j.