  • Data: 2011-02-25 19:30:07
    Temat: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R. P. <r...@w...to.wp.pl> napisał(a):

    > Tak, ale w Londynie pracuje mnostwo ludzi roznych narodowosci, ktorzy sa
    > pracowici, ambitni, wykwalifikowani. Polakow dobrych tez troche pracuje.
    > Ale opinia o Polakach w UK nie jest za dobra... wielu przyjezdza, zeby
    > podpiac sie pod angielski socjal, wiadomo - Polak uwielbia kombinowac.
    > Oczywiscie raczej nie dotyczy to branzy IT. Ale zmierzam do tego, ze w
    > takim Londynie jednak ludzie uczciwie haruja, a nie kombinuja jak tu
    > wydymac drugiego.

    Szczerze mowiac, mieszkajac przez ponad 3 lata w Londynie, nie spotkalem sie z
    negatywnymi opiniami o Polakach (OK, nie rozmawialem ze sfrustrowanymi
    gornikami z Walii, ktorzy pomstuja na nas ze zabralismy im miejsca pracy).
    Moze to jest wlasnie przyklad ludzkiej uprzejmosci tutaj, ze mi nikt nie
    wypominal polskich bezdomnych tankujacych White Lightning (zamiast "Lez
    Soltysa") w parkach.

    KK