  • Data: 2010-11-10 16:56:41
    Temat: Re: wysokie spalanie HDI
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości:
    > A ja z kolei w takich sytuacjach piszę: czy faktycznie chodziło Ci
    > o 110, czy jednak o 115/116 ?

    Ty mnie się się pytasz o co T_O_B_I_E chodziło ?
    Ja pisałem coś o mocy silnika czy TY ?

    > Ale najwyraźniej kultury nie staje, a Twój post NIC nie wnosi,
    > poza wymądrzaniem się i ZERO informacji dla kogolwiek,
    > Wszechwiedzący.

    Kultury ? Ale czy ja ciebie _bezpośrednio_ obrażam ? Nie. To ty sam siebie
    _bezpośrednio_ obrażasz pisąc bzdury że:
    "Passat sedan 110 KM na pompowtryskach palił mi w trasach 4,5 (zima) ~5,5
    (lato)"

    Po pierwsze 110 to był na pompie VP. Mały szczegół (wręcz nie potrzebnie
    zawracam sobie dupe żeby ci odpisywać) ale to sprawia że dalsza część zdania
    również będzie mało wiarygodna. Aczkowiek nawet jeśli nie zwrócimy uwagi na
    te złe określenie systemu wtryskowego to podanie że Ci silnik "pali" (pali
    to się w kominku) zużywa paliwa 4,5 i 5,5 l/100 jest śmieszne. Znam
    dziesiątki takich jak ty co im pali tyle a jak wsiadam z nimi jechać to
    "pali" im znacznie więcej (nie nie nie waże 500 kg ;-P ).

    > P. W.

    I co ci z tego Plonka...najwyżej poćwiczysz przez kilka sekund paluszki przy
    wpisywaniu maila i/lub nicka ;-P

    > Pzdr
    >
    > JKK

    Pozdr.