  • 21. Data: 2009-01-23 18:51:08
    Temat: Re: wyrok sadu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 23 Sty, 15:01, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Mam nadzieje ze troche go to nauczy i ze jest to jedynie
    > nauczka a nie jego ostatnie slowo. Szaconek i szapo ba.

    na pewno nie ostatnie, sądząc po 'arogancji';
    nie wiedział jednego, z sądem się nie dyskutuje, sąd mając paragrafy
    które jednoznacznie mówią że przekroczył prawo może zrobić wszystko
    od do.. , złamał prawo i poniósł konsekwencje.
    takie prawo i każdy powinien wyciągnąć dla siebie wnioski:

    - nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania;
    - w konfrontacji z sądem tylko paragrafy się liczą;
    - prawo jest jakie jest z nim się nie dyskutuje;

    system zadziałał...

    --
    WIADRO

  • 22. Data: 2009-01-23 19:53:10
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    wiadomości news:2oto46-8mn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A ja podejrzewam, że któryś z owych sąsiadów miał tzw. "chody" (szycha
    > albo wiedział komu i ile posmarować), bo inaczej byłaby to zwykła sprawa
    > cywilna o uciążliwe sąsiedztwo, a nie sprawa karna z zagrożeniem iluś
    > tam lat odsiadki.

    uciążliwe sąsiedztwo + samowola budowlana + naruszenie parku czy jak tam sie
    ta strefa ochrony konserwatorskiej nazywała + arogancja oskarzonego.

    Sie wyrokowi nie dziwie :-)

    b.

  • 23. Data: 2009-01-23 21:25:05
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@w...riders.pl> napisał w wiadomości
    > uciążliwe sąsiedztwo + samowola budowlana + naruszenie parku czy jak tam
    > sie ta strefa ochrony konserwatorskiej nazywała + arogancja oskarzonego.
    >
    > Sie wyrokowi nie dziwie :-)

    ale że tor był jeden z lepszych to jako okoliczność łagodzącą już sąd nie
    wziął pod uwage:(

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 24. Data: 2009-01-23 22:02:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WIADRO pisze:

    > - nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania;

    Wytłumacz to pewnej asesorce z Pruszkowa, bo wg. niej osoba która "może
    nie znać prawa" niekoniecznie musi tego prawa przestrzegać.

    > - w konfrontacji z sądem tylko paragrafy się liczą;

    Hehehehe.

    > - prawo jest jakie jest z nim się nie dyskutuje;

    ROTFL

    Sęk właśnie w tym, że przepisy są często niejednoznaczne, a nierzadko
    wręcz wzajemnie sprzeczne.

    > system zadziałał...

    Jaaaaaasne - "zmiany krajobrazowe" w nieużytku rolnym wymagające setek
    lat regeneracji?!?!? Przyjdzie spychacz i wyrówna.

    To, że prawo złamał to jedno. To, jak tak zwany wymiar zadziałał - to
    drugie.

    Bardziej sensowny byłby wyrok przywrócenia stanu pierwotnego... a,
    przepraszam - biegli orzekli, że to zajmie setki lat, więc sąd uznał to
    zapewne za niemożliwe. No tak, sąd nie musi wiedzieć o istnieniu
    spychaczy oraz pługów, które szybko by przywróciły pierwotny wygląd
    nieużytku rolnego ;->

  • 25. Data: 2009-01-23 23:55:41
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale że tor był jeden z lepszych to jako okoliczność łagodzącą już sąd nie
    > wziął pod uwage:(

    wyobraź sobie sąsiadów: 20tu Murzynów, pisiory po półtora metra i latają Ci
    za płotem kręcąc na trawniku najlepsze pornole jakie kiedykolwiek świat
    widział. naprawdę najlepsze.
    ok, dla urozmaicenia: gejowskie.

    hmmm ?

    --
    kristos
    885

  • 26. Data: 2009-01-24 00:01:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kristos pisze:

> [...]
    > za płotem kręcąc na trawniku najlepsze pornole jakie kiedykolwiek świat

    A kto ci pozwolił podglądać sąsiadów, hmmm? ;->

  • 27. Data: 2009-01-24 08:53:41
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 23 Sty, 23:02, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Wytłumacz to pewnej asesorce z Pruszkowa, bo wg. niej osoba która "może
    > nie znać prawa" niekoniecznie musi tego prawa przestrzegać.

    ale gdzie ty sprawiedliwości szukasz? oszukali cię w młodości jak mnie
    i innych że świat jest(próbuje być) sprawiedliwy :)

    > Sęk właśnie w tym, że przepisy są często niejednoznaczne, a nierzadko
    > wręcz wzajemnie sprzeczne.

    grunt to znaleźć te sprzeczne\ przeciwstawne przepisy i się wybronić..

    > Jaaaaaasne - "zmiany krajobrazowe" w nieużytku rolnym wymagające setek
    > lat regeneracji?!?!? Przyjdzie spychacz i wyrówna.

    strefa saturacji, areacji, itp.. gleba to nie tylko ziarenka minerałów
    o różnej frakcji,
    poczytaj, nie bądźmy ignorantami...wiem że jeśli chodzi o środowisko
    to zainteresowanie zaczyna się gdy pojawiają się komplikacje
    zdrowotne, gdy nie ma odwrotu wtedy pojawia się świadomość..

> [...]
    > zapewne za niemożliwe. No tak, sąd nie musi wiedzieć o istnieniu
    > spychaczy oraz pługów, które szybko by przywróciły pierwotny wygląd

    przeważnie sędziowie, prokuratorzy , adwokaci są nadmuchani jak balony
    do granicy 'pufnięcia'
    ty spróbuj pokazać że więcej wiesz, umiesz, inaczej myślisz, to ci
    udowodnią że oni mają rację, to tak jak byś dyskutował o czymś z
    nauczycielka z długim stażem pracy w podstawówce. tak jest i niestety
    podkulenie ogona w tym wypadku jest wskazane.[nie wykluczając obrony]
    (uogólniając)

    --
    WIADRO

  • 28. Data: 2009-01-24 09:04:54
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    WIADRO pisze:

> [...]
    > to zainteresowanie zaczyna się gdy pojawiają się komplikacje
    > zdrowotne, gdy nie ma odwrotu wtedy pojawia się świadomość..

    A czy nieużytki rolne to nie jest np. łąka? Można pewnie na niej zrobić
    wykopy, postawić fundamenty i dom albo biedronkę. Wtedy pewnie nikt nie
    czepiałby się.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2009-01-24 10:45:25
    Od: Szwed <b...@f...pl>

    > Zaplonalbym slusznym gniewem na glupote sadu i prokuratury razem wzietych
    > gdyby nie nastepujace okolicznosci:
    > - teren Parku Krajobrazowego;
    > - arogancja oskarzonego.

    Miejmy nadzieje, ze oskarżony zamiast odwoływac się od wyroku (i tak ma
    male szanse) zbuduje tor w innym miejscu z wszelkimi pozwoleniami itp.
    Przepisy są moze i głupie, ale są. Szkoda czasu walczyc z nimi.

    Pomysl na biznes swietny, klientow nie brakuje, darmowa reklama w mediach
    juz jest ;) Tylko trzeba to zbudowac zgodnie z prawem.

    pozdr
    Szwed

  • 30. Data: 2009-01-24 10:49:42
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 24 Sty, 10:04, Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl> wrote:

    > A czy nieużytki rolne to nie jest np. łąka?

    możliwe, ale na terenie parku, który w konsekwencji tego jest
    obwarowany przepisami
    biurokracją, pozwoleniami po to bo tak działa system który
    stworzyliśmy

    > Można pewnie na niej zrobić
    > wykopy, postawić fundamenty i dom albo biedronkę. Wtedy pewnie nikt nie
    > czepiałby się.

    jasne, gdyby miał wszystkie pozwolenia na budowe, opinię środowiskową
    i inne papiery, mógłby postawić co tam miał by w planie(biedronkę).
    można się też doszukiwać jak by to uczynił? leganie, lub nielegalnie
    np. łapówka... tylko po co nam to?
    parki przemyslowo-technologiczne po cos powstały , osiedla
    mieszkaniowe, tereny rolne, tereny rekreacyjne, powstały po to by parę
    rzeczy uporządkować w miarę możliwości, ogólnego pojęcia
    sprawiedliwości i wolności.

    więc nie czepiał bym się na siłę że tam 'nic' nie rosło, że to
    nieużytek itp. i nie ma co dyskutować czy to dobre czy nie, czy
    powinno należeć do parku k, diabeł tkwi w szczegółach, a żeby w miarę
    normalnie żyć musimy wszystko uogólniać by było łatwiej, więc mamy tam
    park k.
    wymaga to pozwoleń, odpowiednich zabezpieczeń, i innych pierdół "i
    kurwa koniec"! a jak nie, to pokażemy przed sędzią jak on nie ma racji
    i jego paragrafy, pokażemy jak rzeczywistość różni się od paragrafów w
    tym wyjątku, tylko co go to obchodzi?

    marchewka to nie warzywo, to owoc!(według EU) i co? dla mnie smakuje
    tak samo

    --
    WIADRO