  • 11. Data: 2009-01-23 10:55:03
    Temat: Re: wyrok sadu w sprawie nielegalnego toru motocrossowego
    Od: "MichalS " <m...@g...pl>

    Tomek W <w...@w...pl> napisał(a):

    > Nyslalem ze na wlasnym terenie moge robic prawie co chce.

    Prosze Cie - nie mysl.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 12. Data: 2009-01-23 11:14:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    -koNkRet- pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html

    Podoba mi się:

    "Według sędziego, taki tor mógłby powstać w parku krajobrazowym, ale
    jest to obwarowane szeregiem wymogów administracyjnych."

    Znaczy się sam tor nie jest niczym złym, tylko biurokracja nie mogła się
    wykazać w swojej upierdliwości i być może łapówkochłonności.

    Podejrzewam jednak, że sprawa wynikła ze skarg mieszkańców na hałas.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2009-01-23 12:06:45
    Od: marider <m...@g...pl>

    -koNkRet- pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html

    To wychodzi na to ze na SWOJEJ ziemi nie mozna nawet baka puscic po
    cichaczu bez pozwolenia jakiegos zapasionego urzedasa. Jakby tor sobie
    zbudowal posel/senator to pewnie slowem by nie pisneli a "szarego"
    czlowieka udupic trzeba od razu, tymbardziej jesli ma takich "dobrych i
    wspierajacych" sasiadow. Jedna rzecz mnie ciekawi:

    "Oskarżony musi także zapłacić 1,2 tys. zł grzywny, 2 tys. zł nawiązki
    na rzecz Stowarzyszenia Obrona Zwierząt w Jędrzejowie na cele związane z
    ochroną środowiska i koszty sądowe w kwocie ponad 3 tys. zł."

    Dobrze ze jeszcze nie kazali gosciowi placic 10 tys zl na Caritas, 15
    tys daniny dla Kosciola bo trzeba proboszczowi nowe auto kupic i ze 20
    tysi na Moherowe Berety plus ze 3 lata w kamieniolomach. I kolejne 3 tys
    za to ze sedzia popierdzial sobie w stolek udajac madrego przez rok-dwa
    plus wynalezli pewnie kolejnych tepych "bieglych" i "rzeczoznawcow" od 7
    bolesci i wody w kolanie ktorzy za godzine "myslenia z wypiekami na
    twarzy" dostaja kokosy. Posrany jest ten kraj na maxa, heh.

    Pzdr
    PS: ja bym sie odwolywal do wyzszej instancji.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 14. Data: 2009-01-23 13:27:46
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 23 Sty, 10:53, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > Dodajmy - prywatnego terenu.

    blah, proponuje jeszcze dodac do powyzszego - bo jakos zaden z
    krytykujacych wyrok nie raczyl na ow drobiazg zwrocic uwagi - ze ten
    teren nalezy do "prawnie chronionego terenu Chęcińsko-Kieleckiego
    Parku Krajobrazowego". jakos czytac potrafia coponiektorzy, ze
    zrozumieniem tekstu drukowanego jak widac znacznie gorzej :P
    i w zwiazku z powyzszym i rowy na dzialkach, i rolnicy w polach sa
    bezpieczni przed prokuratura...
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 15. Data: 2009-01-23 13:33:38
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jeszua" napisał w wiadomości

[...]

    Zauważył,przecież napisałem że Dyrekcji Parku mniej przeszkadzało jak
    sędziemu..

    Monster
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-01-23 13:36:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Podejrzewam jednak, że sprawa wynikła ze skarg mieszkańców na hałas.

    A ja podejrzewam, że któryś z owych sąsiadów miał tzw. "chody" (szycha
    albo wiedział komu i ile posmarować), bo inaczej byłaby to zwykła sprawa
    cywilna o uciążliwe sąsiedztwo, a nie sprawa karna z zagrożeniem iluś
    tam lat odsiadki.

  • 17. Data: 2009-01-23 13:37:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marider pisze:

> [...]
    > twarzy" dostaja kokosy. Posrany jest ten kraj na maxa, heh.
    >
    > Pzdr
    > PS: ja bym sie odwolywal do wyzszej instancji.

    I ta wyższa instancja dołoży starań, żeby możliwie dobrze uzasadnić
    wyrok niższej instancji, bo "zły to ptak co własne gniazdo kala" (innymi
    słowy: jedna sitwa).

  • 18. Data: 2009-01-23 14:01:18
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "-koNkRet-" <k...@o...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    > http://wiadomosci.onet.pl/1901393,11,wiezienie_w_zaw
    ieszeniu_za_nielega%20lny_tor_motocrossowy,item.html

    Zaplonalbym slusznym gniewem na glupote sadu i prokuratury razem wzietych
    gdyby nie nastepujace okolicznosci:
    - teren Parku Krajobrazowego;
    - arogancja oskarzonego.
    Dodam dla przeciwwagi ze kwetia jak odnoszono sie do sasiadow zanim ci
    zaczeli sie skarzyc mogla miec kapitalne znaczenie dla sprawy. Przy
    podobnych przedsiewzieciach z ludzmi trzeba dobrze zyc a tego moglo
    zabraknac.
    Jako ze sztuka jest zrobic "cos" mimo smutnych realiow a moze i wbrew nim
    zamast, utyskujac ze swiat jest przeciwko nam, nie robic nic, chcialbym
    poklonic sie gleboko oskarzonemu. Swietny pomysl, moze tylko nie najlepsza
    lokalizacja. Mam nadzieje ze troche go to nauczy i ze jest to jedynie
    nauczka a nie jego ostatnie slowo. Szaconek i szapo ba.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 19. Data: 2009-01-23 14:01:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > I ta wyższa instancja dołoży starań, żeby możliwie dobrze uzasadnić
    > wyrok niższej instancji, bo "zły to ptak co własne gniazdo kala" (innymi
    > słowy: jedna sitwa).

    Która to sitwa nadal nie chce przyznać racji adwersarzowi pewnego głupawego
    pracownika ochrony, co?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 20. Data: 2009-01-23 14:11:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Która to sitwa nadal nie chce przyznać racji adwersarzowi pewnego
    > głupawego pracownika ochrony, co?

    No bo kto to widzial by glupi ochroniarz mial racje w starciu z tak
    zasluzonym "krwiopsujca" ;)
    Musi sitwa!