  • 1. Data: 2010-06-08 18:47:36
    Temat: wyrobione gniazda śrubowe w alumach... naprawa
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Czy ktoś naprawiał wyrobione gniazda na śruby w alumach?
    Da sie to zrobić w miare tanio?
    Ktoś wkręcił złe śruby w alumy i wyrobił otwory, wulkanizator
    powiedział że można to nadlać i zrobić od nowa i zwykle robią to w
    firmach prostujących alumy. Dzwonilem do paru ale już nikt nie odbiera
    o tej porze.
    Może ktoś przerabiał temat?

  • 2. Data: 2010-06-09 09:09:24
    Temat: Re: wyrobione gniazda śrubowe w alumach... naprawa
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > powiedział że można to nadlać i zrobić od nowa i zwykle robią to w
    > firmach prostujących alumy. Dzwonilem do paru ale już nikt nie odbiera

    ja bym się w to nie bawił, niestety zacznij szukać innych felg jeśli
    zależy Ci na bezpieczeństwie swoim i innych.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-09 10:22:18
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > ja bym sie w to nie bawil , niestety zacznij szuka innych felg jesli
    > zalezy Ci na bezpiecze stwie swoim i innych.

    Daj spokój, jak zwykle odpowiedź nie na temat.
    Skoro diagnosta tak radzi to chyba wie o czym mowie, zresztą to
    podobno rutynowa naprawa. duży procent felg po kilku latach zakladania
    i sciagania ma podobne zniszczenia gniazd.

  • 4. Data: 2010-06-10 09:24:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
    > Daj spokój, jak zwykle odpowiedź nie na temat.

    pomyśl trochę i zastanów się jakie tam działają siły.

    > Skoro diagnosta tak radzi to chyba wie o czym mowie, zresztą to
    > podobno rutynowa naprawa.

    bo on na tym nie będzie jeździł nie bądź naiwny, jak ktoś zje kupę i
    powie, że smaczna to też zjesz?:) Konsultowałem to z moim wulkanizatorem
    który prostuje także felgi i twierdzi, że odmawia takich napraw a
    chętnych żeby naprawiać takie uszkodzenia jest faktycznie wielu. Samo
    prostowanie felgi to już naciąganie idei bo jest to druciarstwo a co
    dopiero coś takiego.

    duży procent felg po kilku latach zakladania
    > i sciagania ma podobne zniszczenia gniazd.

    Nie wiem nie spotkałem się z takim problemem, należy tylko prawidłowym
    momentem dokręcać i mieć prawidłowy pierścień centrujący zamontowany.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-06-10 09:37:16
    Od: BearBag <c...@g...com>

    nie wiem jak ty sobie wyobrażasz te uszkodzenia ale tam sa zadrapania
    od wkrecenia złej główki śruby.
    Ja wiem że na grupach ludzie maja predyspozycje do robienia z igieł
    wideł ale po latach nabrałem juz do tego dystansu i po prostu pytam
    ludzi którzy naprawdę na danej rzeczy się znają.
    Poza tym moje pytanie było o cene takiej usługi a nie o inne rzeczy na
    którymi się rozwodzisz.
    Tak dla innych zainteresowannych. Renowacja otworów śrubowych (o ile
    sie nadają do tego) kosztuje od 15 do 30zł od felgi. U mnie
    wystarczyło poprawić po trzy otwory w dwóch felgach.

  • 6. Data: 2010-06-10 09:46:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > sie nadają do tego) kosztuje od 15 do 30zł od felgi. U mnie
    > wystarczyło poprawić po trzy otwory w dwóch felgach.

    Ja już oczyma wyobraźni widziałem spękania i speca który chce to spawać.
    Reasumując dobrze, że Ci się udało zawsze trochę kasy zostaje w kieszeni
    wiadomo nowy felunek tani nie jest :/

    --
    krzysiek82