  • Data: 2016-04-08 14:10:50
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:ne5t9n$1l2$2@node1.news.atman.pl...
    > Po pierwsze - jeśli o mnie chodzi to właśnie zsiadam i przeprowadzam.

    Tylko dlatego że poglądy masz takie, że droga jest własnością tych co w
    samochodach. Po prostu boisz się takich Cavalino siedzących za kółkiem :-)

    > Po drugie - zdanie pedalarzy się nie liczy, jak im się nie podoba, to
    > dwukołowca zostawić w domu.

    Niestety dla kierowców samochodów takich jak Ty, droga jest do WSPÓLNEGO
    użytkowania dla WSZYSTKICH. To czym ktoś jeździ czy idzie pieszo nie daje mu
    ani pierwszeństwa ani większej ważności.

    > A po przejściu dla pieszych się nie jeździ i już.

    Ciekawe jak Ty przejście dla pieszych samochodem omijasz aby po nim nie
    jeździć?