  • Data: 2016-04-09 08:58:11
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2016 o 14:12, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Ponieważ jesteś "niedzielnym" rowerzystą to nie rozumiesz,

    I jeszcze poniedziałkowym, wtorkowym, środowym, czwartkowym piątkowym i
    sobotnim.
    W te dni transportowałem dupsko na rowerze w tym tygodniu.

    Więc rozumiem - prawo jest tylko dla kierowców, a od pedalarzy nikt
    niczego nie wymaga i ich nie kontroluje.
    A niektórym co głupszym wydaje się, że tak jest ok i że powinno się
    dodatkowo ich obowiązki zmniejszać.