  • Data: 2010-04-17 14:54:05
    Temat: Re: wyprzedzanie na pasie wlaczajacym autostrady...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Nie nie możesz, bo _wcześniej_ gdy jechałeś za nim on włączył lewy
    > kierunkowskaz. To że potem zrobiłeś zmianę pasa i choćby dwa aaltoneny
    > nijak nie zmienia zakazu wyprzedzenia tamtego samochodu.

    Podstawa prawna takiego twierdzenia?

    > Ten z tyłu zazwyczaj ma możliwość jako pierwszy zmienić pas na lewy,

    Nie wiem gdzie jest takie "zazwyczaj" ale cieszę się że tam nie jest mi dane
    jeździć na codzień, za takimi drogowymi melepetami.

    > Jako pierwszy wyprzedzony będzie ten z tyłu i będzie miał miejsce po lewej
    > i co? Ogień i do przodu zajechać drogę temu z przodu?

    Najlogiczniej wjechać na pas lewy i gaz do dechy.
    Ale to też jest Twoim zdaniem zabronione.
    LOL !!!

    > Dodajmy że w tej sytuacji wyprzedzany nie może zwiększać prędkości.
    >
    > Przy tych założeniach wjazd na autostradę bez najmocniejszego samochodu
    > robi się trudny albo i niemożliwy.

    Jak ktoś ma z tym problemy, to może powinien zmienić środek lokomocji.