    From: Darek Boniecki <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Date: Tue, 11 Aug 2009 01:45:19 -0700 (PDT)
    <h59bf3$6ua$1@news.onet.pl> <h5dura$l3j$1@news.onet.pl>
    <c...@w...googlegroups.com>
    <h5egl5$lvq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <2...@m...googlegroups.com>
    <l...@4...com>
    <h5kpkj$7lv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <6...@4...com>
    <h5ncrr$b5s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>

    On 10 Sie, 07:35, n...@s...com wrote:

    > Chyba nie bardzo, poczytaj relacje z przejazdu przez Himalaje. Czy to
    > Podosa & spolki czy innych. Powtarza sie ze motocykle nie jada.
    > Zreszta jesli mnie pamiec nie myli w czasie tego wyjazdu ktorys z
    > uczestnikow w rowie wymienial dysze.

    > yhy, combat cow Pastora. Pastor jest na forumie czarnuchow, foty jego
    > machinu toze.

    > No coz, tak tez mozna. Ale lyzki kosztuja 20-30zl, a sa
    > bezpieczniejsze dla detki. Chociaz fakt ze to dodatkowy klamot to
    > wozenia.
    >
    > pozdr
    > newrom
> [...]

    Wielkie dzięki za wszystkie rady, najchętniej zmieniłbym po prostu
    opony na bezdętkowe, bo opcja łatania dętek w pełnym słońcu trochę
    mnie jednak przeraża, ale jak się nie da inaczej to trzeba będzie
    działać z tym co się ma, i trzeba będzie też wyposażyć się w łyżkę na
    taką ewentualność.
    Co do postępów w przygotowaniach za moment wrzucę troszkę więcej
    informacji o wizach rosyjskich na wypadek gdyby ktoś planował wyruszyć
    na wschód. A już na dniach rozpiskę o poruszaniu się pożyczonym moto
    poza granicami PL.