  • Data: 2009-08-15 15:54:35
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wyprawa125 napisał(a):
    > On 13 Sie, 10:42, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    > Udało mi się wreszcie zamknąć temat wiz rosyjskich.

    No i bomba :)

    > Co do tematów okołokapciowych to próbuję właśnie wybadać czy istnieje
    > możliwośc wrzucenia opon bezdętkowych na Zippa - wolałbym mieć jednak
    > pożytek z szuwaksu na wypadek kapcia.

    IMO byzysensu jest zmieniac na bezdetkowe tylko po to by moc wozic ze
    soba prawie litrowa puche szuwaksu. O wiele mniej miejsca zajmuje
    komplet do naprawy detek (nawet gdybys uparl sie zabrac praske do latek
    na goraco ;) ). No i komplet taki sluzy do wielu napraw w
    przeciwienstwie do puszki z szuwaksem, ktora po jednokrotnym uzyciu
    praktycznie juz do niczego sie nie nada.