  • Data: 2009-08-15 20:15:34
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: wyprawa125 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sie, 17:54, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > No i bomba :)

    > IMO byzysensu jest zmieniac na bezdetkowe tylko po to by moc wozic ze
    > soba prawie litrowa puche szuwaksu. O wiele mniej miejsca zajmuje
    > komplet do naprawy detek (nawet gdybys uparl sie zabrac praske do latek
    > na goraco ;) ). No i komplet taki sluzy do wielu napraw w
    > przeciwienstwie do puszki z szuwaksem, ktora po jednokrotnym uzyciu
    > praktycznie juz do niczego sie nie nada.
    >
    > --
    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    > zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
> [...]

    Trudno nie przyznać racji, chociaż z drugiej strony kusząca jest opcja
    psiknięcia w oponkę i dalej w trasę. Fakt jednak, że przy drugim a już
    na pewno trzecim kapciu sprey'u może zabraknąć (więcej niż 2x300g. ze
    sobą nie zabiorę, bo zabraknie mi po prostu miejsca). Troszkę to bół
    głowy, bo jeśli nie byłoby jednak bardzo pechowo to takie dwie butelki
    zapewniłyby bezpieczeństwo.

    http://wyprawa125.blogspot.com/