  • Data: 2009-08-04 15:02:35
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: wyprawa125 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sie, 15:01, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > O żesz, trzymam kciuki, piękny plan. Przyznaję się bez bicia: też
    > chciałem kupić Manica, ale stchórzyłem. Bałem się awaryjności i ogólnej
    > tandety wykonania. Kupiłem 125-kę Hondy. Tym bardziej trzymam za Was
    > kciuki, może można Wam gdzieś pomachać jak będziecie startować?
    >
    > Vir
    > Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

    Wkrótce, na blogu, podamy dokładny termin startu (na dzisiaj to
    powinno być coś w przedziale 20-25 sierpnia), będą tam zresztą
    opisywane, w miarę szczegółowo, ostatnie przygotowania do wyjazdu.
    Chcę zwłaszcza podzielić się doświadczeniami z bojów wizowych i
    papierkowych gdyby ktoś planował podoby trip w przyszłości - na pewno
    takie info może się przydać. Co do spotkania na trasie, to dostaliśmy
    kilka fajnych propozycji przejechania paru kilometrów w asyście innych
    nakręconych na motocykle:-) - sympatyczny to pomysł. Będziemy
    potwierdzać dokładną trasę przejazdu na bieżąco i jeśli ktoś znajdzie
    chwilkę żeby nas wesprzeć rykiem swojego sprzętu to zapraszamy:-)