  • Data: 2009-08-04 13:01:22
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: Vir <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tam też już wkrótce zaczniemy relacjonować samą podróż.
    > Trzymajcie za nas kciuki,
    > Magda&Darek

    O żesz, trzymam kciuki, piękny plan. Przyznaję się bez bicia: też
    chciałem kupić Manica, ale stchórzyłem. Bałem się awaryjności i ogólnej
    tandety wykonania. Kupiłem 125-kę Hondy. Tym bardziej trzymam za Was
    kciuki, może można Wam gdzieś pomachać jak będziecie startować?

    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka