  • Date: Sun, 12 Jun 2011 23:59:42 +0200
    From: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wypożyczenie

    > Uczę się juz długo i mam sporo pokory.

    Wlasnie widze po toku dyskusji. Miast przyznac sie do bledu i w
    odpowiedzi podac konkretne obiektywy ktore cie interesuja, jedynie
    sapiesz, ze ktos rzekomo probuje sie wywyzszac. Glupis i tyle...

    > Wiem co mam i co juz potrafię. Ty natomiast wywyższasz sie jakbyś
    > był alfa i omega, a ja uczniakiem.

    Przeszkadza ci fakt, ze taka jest wlasnie roznica miedzy nami? No coz
    poradzisz? :) Lepiej jeczec, ze ktos z doswiadczeniem prostuje twoje dziwne
    oczekiwania, niz samemu przemyslec, czego i po co sie wlasciwie
    oczekuje..? Tak wlasnie wyglada ta twoja rzekoma "pokora". :)

    > mam dobra prace, foto - to tylko hobby.

    Zaiste -- cudnie sie tlumaczysz. Szczegolnie typowo komercyjna
    fotografia slubna, na pewno jest dobrym pomyslem na rozwijanie hobby. :)

    > Ty wykozystałeś mojego posta aby sie pokazać.

    Chlopcze (to idealnie pasuje do twojego utyskiwania), skoncz pieprzyc i
    wstydu sobie oszczedz. Nie mierz innych swoja miarka. Jesli myslisz, ze
    ktos, kto zarabia na fotografii, musi sie "pokazywac" na zapomnianej
    przez swiat grupie dyskusyjnej, to ty chyba bardzo niewiele wiesz o zyciu.

    EOT

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat