  • 21. Data: 2018-10-01 22:16:42
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2018 12:47:45 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Tylko nowe.
    > Zanim dojdzie do nas to już nie będziemy w unii.

    A kto nam zrobi samochody bez blokady ?
    Koreanczycy ? W sumie ... czemu nie.

    No, mozemy sobie jeszcze sami zrobic, elektryczne :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-10-02 01:47:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2018 21:24:56 +0200, ToMasz napisał(a):
    > https://www.tvn24.pl/slowacja-wypadek-luksusowych-sa
    mochodow-z-polski-1-osoba-nie-zyje,872410,s.html

    > No i w świetle takich nagrań, gdyby nie doszło do wypadku - zgłaszać
    > wyprzedzanie na ciągłej, na zakręcie, z dużą prędkością? Ja nagrywam,
    > ale nie donoszę. ale zastanawiam się.... Bo jakbyśmy wszyscy zgłaszali,
    > to może by tacy kierowcy "dociągnęli" punktami karnymi do zabrania prawa
    > jazdy i człowiek by nie zginął?

    Ale pierwszego nie nalezy zglaszac, bo zrobil to w miare bezpiecznie.
    Zglosic nalezy nieuzasadniona ciagla linie.

    Za to pozostala dwojka juz zasluzyla.

    J.

  • 23. Data: 2018-10-02 09:46:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-01 o 22:16, J.F. pisze:

    > A kto nam zrobi samochody bez blokady ?

    Na razie wszyscy nam takie robią.
    Pomijając te drogie i szybkie co blokady mają dużo wyżej.

    > Koreanczycy ? W sumie ... czemu nie.

    A jak przestaną to i tak większość u nas nie kupuje nowych
    w salonie tylko "niemiec płakał jak sprzedawał".

    > No, mozemy sobie jeszcze sami zrobic, elektryczne :-)

    W elektrycznych to akurat blokada nieprzydatna.
    Tam są dwie opcje albo szybko i krótko albo wolno
    ale daleko.
    Szybko przetestujesz raz koło domu a potem będziesz
    jeździł jak najwolniej żeby jak najdalej zajechać.

    No i w te polskie elektryki dla kowalskich to ja
    i tak nie wierzę. To że spełnili obietnice w temacie
    500+ nie oznacza że spełnią w innych.
    Na razie to rozmywa się im obietnica niewpuszczania
    emigrantów ze stanem faktycznym.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2018-10-02 11:10:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    01 Oct 2018 18:59:58 GMT, Budzik

    > Cały czas czekam na wyjasnienie gdzie to zes widział DPFy w postaci
    > kawałka blachy pokrytego platyną...

    Ja zaś czekam aż ze zrozumieniem przeczytasz poprzedni wątek i dopiszesz
    brakujące do oceny całości dane, albo sprostujesz wypisane przez siebie
    bzdurki wyssane z palca.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2018-10-02 11:29:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Moze jednak dlatego w takim UK jest bezpieczniej? A popatrz, jakos zaden
    > kraj nie ogranicza chyba jeszcze mocy do 120KM..

    W UK byłem tylko raz niecałe 24 godziny w okolicach Leeds.
    W polsce przez rok nie widziałem tyle fotoradarów co wtedy tam.

  • 26. Data: 2018-10-02 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > i tak nie wierzę. To że spełnili obietnice w temacie
    > 500+ nie oznacza że spełnią w innych.
    > Na razie to rozmywa się im obietnica niewpuszczania

    Tylko ta?
    A kwota wolna?
    a frankowicze?
    i wlele wiele innych...
    Własciwie spełnili tych dwie obietnice - 500+ i wiek emerytalny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 27. Data: 2018-10-02 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ja zaś czekam aż ze zrozumieniem przeczytasz poprzedni wątek i
    > dopiszesz brakujące do oceny całości dane, albo sprostujesz wypisane
    > przez siebie bzdurki wyssane z palca.

    Tak myslałem ze nie uzyskam odpowiedzi.
    P.S. Podałem ci wszystkie dane jakie miałem, odpowiadałem cierpliwie na
    wszelkie zastrzezenia uczciwie piszac tez ze niektorych informacji po
    prostu nie znam. Nie moja wina ze podane zachowania i liczby nie
    odpowiadaja twoim tezom i ze ty po wymianie DPFa dajesz go do centrum
    analiz kosmicznych zeby dokładnie zdiagnozowali, co nie zagrało.
    Dla włascicieli omawianych samochodów najwazniejsze było to ze po
    wymianie auto jezdziło bez problemu, cała reszta to niepotrzebne
    zawracanie głowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 28. Data: 2018-10-02 15:48:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    02 Oct 2018 11:59:57 GMT, Budzik

    > Tak myslałem ze nie uzyskam odpowiedzi.

    Przecież tam była odpowiedź. Niemniej filtry robi się z różnych materiałów,
    a filtry ceramiczne są bardziej wytrzymałe niż te blaszane więc w świetle
    poruszanej przez ciebie kwestii że FILTRY się psują same w sobie, strzelasz
    tym sobie dodatkowo w stopę. Nie pierwszy raz zresztą.

    > P.S. Podałem ci wszystkie dane jakie miałem,

    Ależ właśnie rzecz w tym, że żadnych danych nie miałeś. Zero. Null.

    > odpowiadałem cierpliwie na wszelkie zastrzezenia
    > uczciwie piszac tez ze niektorych informacji po
    > prostu nie znam.

    Do tego to się przyznałeś dopiero po paru dniach ostrego ciśnięcia w
    dyskusji więc nie rób z siebie takiej niewiasty.

    > Nie moja wina ze podane zachowania i liczby nie odpowiadaja
    > twoim tezom i ze ty po wymianie DPFa dajesz go do centrum
    > analiz kosmicznych zeby dokładnie zdiagnozowali, co nie zagrało.

    Jakie zachowania, jakie liczby? Jedyne co ty potrafiłeś i nadal potrafisz
    to w kółko powtarzać, że się koło zepsuło i trzeba je wyciąć. To są dane?
    Każdy szanujący się warsztat potrafi podać przyczynę awarii, a z pewnością
    ten warsztat, co odmawia GWARANCYJNEJ naprawy.

    > Dla włascicieli omawianych samochodów najwazniejsze było to ze po
    > wymianie auto jezdziło bez problemu, cała reszta to niepotrzebne
    > zawracanie głowy.

    Dla takich ignorantów jak ty, z pewnością. Nie ważne że użytkownicy
    ewidentnie dawali dupy w użytkowaniu (twoje "dane" na to wprost wskazują),
    dlatego im odmówili naprawy gwarancyjnej (twoje "dane" na to wprost
    wskazują), nie ważne że potem w końcu wiedzieli co robić aby nie zajechać
    ponownie DPFa dzięki czemu przejechali 3x więcej niż jak byli wcześniej
    takimi samymi ignorantami jak ty (twoje "dane" na to wprost wskazują).

    To co odprawiasz to trudno nawet hipokryzją nazwać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2018-10-02 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > blaszane więc w świetle poruszanej przez ciebie kwestii że FILTRY
    > się psują same w sobie, strzelasz tym sobie dodatkowo w stopę. Nie

    Nie strzelam sobie w stope bo mi nie zalezy na tym zeby cokolwiek
    komukolwiek udowodnic.
    Sam zreszta podawałem ci przyklad ducato gdzie dpf czesto bez problemu
    pracuje 300-400kkm... A ze w innych autach nie starcza na 100kkm...
    Podaje konkretne przykłady, ty natomiast uparłes się ze DPf sie nie psuje
    i basta.

    > Ależ właśnie rzecz w tym, że żadnych danych nie miałeś. Zero. Null.

    Czyli czytanie ze zrozumieniem się kłania...

    > Do tego to się przyznałeś dopiero po paru dniach ostrego ciśnięcia w
    > dyskusji więc nie rób z siebie takiej niewiasty.

    Nie, to ty sie uparłes ze jak auto nie jedzie, wymienia sie pdf i jedzie
    to na pewno zepsuło się łozysko w kole...

> [...]
    > wyciąć. To są dane? Każdy szanujący się warsztat potrafi podać
    > przyczynę awarii, a z pewnością ten warsztat, co odmawia

    Rozsmieszyłes mnie teraz.
    Nikt kto pracuje samochodem nie ma czasu bawic sie w takie rozdzielanie
    włosa na czworo.
    Zepsuło się, wymienione i auto jezdzi dalej.
    Ale ty oczywiscie wiesz lepiej ze po tej wymianie zmieniło sie wszystko
    od stylu jazdy, przez uzywany olej na niewiadomo czym jeszce konczac.

> [...]
    > "dane" na to wprost wskazują).
    >
    > To co odprawiasz to trudno nawet hipokryzją nazwać.

    Jedna prosba - czy moge prosic o numery totka w przyszłym tygodniu?
    Ewidentnie bawisz sie we wrozke, co prawda mało skutecznie ale pare
    złotych odzałuje a mowi sie ze nawet slepej kurze czasem ziarno sie
    trafi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 30. Data: 2018-10-02 19:17:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2018 o 13:59, Budzik pisze:

    > Własciwie spełnili tych dwie obietnice - 500+ i wiek emerytalny.

    Chuja spełnili - obiecywali na każde dziecko. Na tej zasadzie to i kwotę
    wolną od podatku obniżyli.

    Shrek