  • Data: 2018-10-03 16:54:35
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 października 2018 16:41:21 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Małżeństwo z 1 dzieckiem wuja dostało, a nie 500+.
    > Wuja dostało, a nie większą kwotę wolną od podatku.

    Jedni z moich lokatorów 1500zł dostali drudzy 1000zł
    Nie mam problemów z opoźnieniami w płatności
    Teraz będzie jeszcze lepiej bo ekipa od ośmiornic i zegarków obiecała rozszerzyć
    program. Oby tylko im się udalo do koryta dostać

    > Resztę zeżarła galopująca inflacja.

    Weż no zapodaj dane ile to jest ta "galopująca" bo leniwy jestem i szukać mi się nie
    chce
    Jakaś ekipa obiecała zatrzymać ten galop po wyborach czy ten temat im umknął?