  • Data: 2014-04-11 13:01:43
    Temat: Re: wyniki raportu NIK nt. przyczyn wypadków
    Od: "BaX" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. w taki sposob, ze co jakis czas systematycznie w tym samym miejscu
    > zdarza sie wypadniecie pojazdu z drogi. Nie trzeba miec wiecej niz 4 klasy
    > podstawowki, zeby dojsc do oczywistego wniosku, ze to nie kosmici
    > urzadzili sobie polowanie w stalym miejscu, nie rzucil ktos uroku na ten
    > kawalek drogi, tylko zgadnij co.

    LOL, przed Jastrzębiem jadąc od strony Zebrzydowic jest zakręt na któym od
    lat wylatują kierowcy jak tylko jest troche wilgotno. Ja tam jeżdzę 2x
    dziennie 5x w tygodniu i bywało, że trafiałem tam nawet 2x w tygodniu na
    kogoś kto zwiedzał ogrodzenie jednego z domów, w tym roku przynajmniej 10x
    ktoś z tego zakrętu wyleciał bo tyle widziałem, a ile nie widziałem. I co,
    NIC! Każdy miejscowy wie co to za miejsce, właściciel domu przesunął w
    zeszlym roku już nawet płot bo częsciej go naprawiał niż był on cały. Teraz
    ci co przelecą nad głębokim rowem ryją kartoflisko bo nie trafiają w płot.

    https://maps.google.pl/maps?q=ruptawa&hl=pl&ll=49.91
    542,18.639507&spn=0.038688,0.154324&sll=51.953751,19
    .134379&sspn=10.462289,19.753418&hq=ruptawa&t=m&z=13
    &layer=c&cbll=49.915394,18.606688&panoid=V_YilMpybbz
    jJ7HHSImKrg&cbp=12,318.26,,0,4.22

    Po prawej za tablicą "meblux" widać nawet stary i nowy płot.

    > Chcesz położyć wykrywalność i statystyki policyjne
    >
    > Nie wszyscy, np. ja na tym nie strace, pewnie na grupie zdecydowana
    > wiekszosc tez nie straci.

    Straci każdy kto będzie przypadkowym poszkodowanym bo tak naprawdę tylko
    sprawca może na tym zyskać gdy wygra sprawę ale do tego czasu poszkodowani
    przez niego zobaczą guzik nie odszkodowania z OC

    > A jak uznaja wylacznie jego wine, to sama korzysc dla poszkodowanego.

    Po jakim czasie? Rok, dwa lata? Przy "niedostosowaniu.." poszkodowany ma
    czystą sprawę, a jak sprawca przyjmuje mandat to już całkiem.

    > Po to sa sady. Opierdalanie sie w pracy skonczylo sie na samym poczatku
    > lat 90. Wszedzie, tylko nie w sadach.

    > Potworne, jestem roztrzesiony po tej wiadomosci...

    Dlatego piszą to co piszą i nikomu do głowy nie przyjdzie nawet tego
    kwestionować bo wychodzą na tym lepiej.

    > Zartujesz, czy trollujesz? Ja mysle, ze wszystkiemu sa winni
    > zegarmistrzowie i to oni powinni za wszystko zaplacic. Czemu oni? A czemu
    > nie, malo ich, nie odzywaja sie, pewnie cos knują;-)

    No, a kto zapłaci za źle wyprofilowany zakręt? I kto zapłaci sprawcy który
    się wybroni?