  • Data: 2014-04-11 13:31:54
    Temat: Re: wyniki raportu NIK nt. przyczyn wypadków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "elmer radi radisson"
> [...]
    -zle-drogi-czesta-przyczyna-wypadkow/

    >A ja już to piszę na grupie od lat i to za darmo - nigdy w takie
    >bzdury nie dawałem ani kawałka wiary.

    Hm ... troche po tych drogach jezdze i jakos ich za wypadki nie winie.

    Owszem, zdarzaja sie takie, gdzie sie trafi dziura i urwie pojazdowi
    kolo, ale to jest margines.

    Owszem, nie sa autostradami, nie maja 4 pasow, miewaja dziury i
    koleiny, sa pelne zawalidrog jadacych 50-70,
    ale
    a) jedzie ktos 100 zle wyprofilowanym zakretem z ograniczeniem do 50 i
    wylatuje
    b) jedzie ktos w deszczu 120 i narzeka na aquaplanning w koleinach,
    c) jedzie ktos noca 140 waska droga bez pobocza i trafia w roweryste

    ... to jak to nazwac ?

    No dobra, przy tym ostatnim mam watpliwosci :-)

    A policjanci wcale nie tak chetnie wpisuja w statystyke "nadmierna
    predkosc" ..

    J.