  • 21. Data: 2011-06-13 21:40:14
    Temat: Re: wymiana rozrzadu w Astrze 2
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    > Wymień tę większość aut z termostatem, do którego wymiany należy rozpiąć
    > rozrząd. Wtedy pogadamy.

    Opel astra F

    Tomek

  • 22. Data: 2011-06-13 21:57:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Monday, June 13, 2011, 9:40:14 PM, you wrote:

    [...]

    > Opel astra F

    Odróżniasz pomp od termostatu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-06-13 23:23:43
    Od: pj <p...@p...pl>

    > Hello Tomek,
    >
    > Monday, June 13, 2011, 9:40:14 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    > Odróżniasz pomp od termostatu?

    W 8-zaworowych benzynowych silnikach opla (oprócz 2.0) termostat jest za
    kołem pasowym rozrządu, a pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu. Do
    wymiany termostatu trzeba zdemontować rozrząd.

  • 24. Data: 2011-06-14 22:03:08
    Od: Robek <l...@n...onet.eu>

    W dniu 2011-06-13 23:23, pj pisze:

    > W 8-zaworowych benzynowych silnikach opla (oprócz 2.0) termostat jest za
    > kołem pasowym rozrządu, a pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu. Do
    > wymiany termostatu trzeba zdemontować rozrząd.

    Ja w swojej nie sciagalem rozrzadu do wymiany termostatu, no ale troche
    rece bola pozniej bo troche ciasno :)

    Robek

  • 25. Data: 2011-06-15 06:31:59
    Od: pj <p...@p...pl>

    W dniu 2011-06-14 22:03, Robek pisze:

    > Ja w swojej nie sciagalem rozrzadu do wymiany termostatu, no ale
    > troche rece bola pozniej bo troche ciasno :)
    >
    > Robek
    To się nazywa mieć talent w palcach :)