  • 1. Data: 2011-06-10 08:57:36
    Temat: mini zoo na bp na S3 - gdzie to?
    Od: seba <s...@g...com>

    Witam,
    W jakiej miejscowości na S3 jest stacja BP z mini zoo i punktem napraw CB?
    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-06-10 09:32:57
    Temat: Re: mini zoo na bp na S3 - gdzie to?
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 10.06.2011 08:57, seba pisze:
    > Witam,
    > W jakiej miejscowości na S3 jest stacja BP z mini zoo i punktem napraw CB?
    > Z góry dzięki za pomoc.

    W Renicach jest krokodyl jako atrakcja przydrożnej knajpy, i z tego co
    pamiętam kilkaset metrów dalej/bliżej ktoś hoduje przy drodze strusie i
    inne zwierzątka.
    O to Ci chodzi?

  • 3. Data: 2011-06-10 12:22:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-10 09:32, marsel pisze:

    > W Renicach jest krokodyl jako atrakcja przydrożnej knajpy, i z
    > tego co pamiętam kilkaset metrów dalej/bliżej ktoś hoduje przy
    > drodze strusie i inne zwierzątka.
    > O to Ci chodzi?

    Wielkie mecyje , 2 barany na krzyż + smrodzik i od razu zoo ;)
    Jak się jedzie mają na tablicy informującej, że stacja również
    napis, że zoo - nie da się n ie zauważyć.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 4. Data: 2011-06-10 12:46:37
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 06/10/2011 08:57 AM, seba wrote:
    > Witam,
    > W jakiej miejscowości na S3 jest stacja BP z mini zoo i punktem napraw CB?
    > Z góry dzięki za pomoc.

    Na S3 to nie wiem, ale na DK2 jest Port 2000, tam jest fajne mini zoo.

  • 5. Data: 2011-06-10 16:33:08
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > Na S3 to nie wiem, ale na DK2 jest Port 2000, tam jest fajne mini zoo.

    A może chodzi o to mini zoo na BP między Świebodzinem a Sulechowem? Co
    prawda to nie S-3, a krajowa trójka.
    Kojarze że jakieś zwierzęta tam były
    Miejsowośc Rosin
    W tym BP jest fajny sklep, ceny normalne i asortyment jak w normalnym
    sklepie (pieczywo, etc).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2011-06-10 17:17:23
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-06-10 16:33, Leszek Kowalski pisze:
    > A mo?e chodzi o to mini zoo na BP mi?dzy ?wiebodzinem a Sulechowem? Co
    > prawda to nie S-3, a krajowa tr?jka.
    > Kojarze ?e jakie? zwierz?ta tam by?y
    > Miejsowo?c Rosin
    > W tym BP jest fajny sklep, ceny normalne i asortyment jak w normalnym
    > sklepie (pieczywo, etc).

    Zapewne o to miejsce chodzi.

    Jadąc z Katowic w kierunku Szczecina wypada mniej, więcej w połowie
    drogi nr 3. Też nigdy nie pamiętałem nazwy miejscowości, jedynie, że
    jakieś 400 - 450km od Katowic.
    Niemniej, polecam.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 7. Data: 2011-06-10 17:25:39
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Szefa tej stacji powinni wsadzic do tej klatki - zeby poczul krzywde
    zwierzat!! Mam nadzieje ze ludzie zaczna omijac takie miejsca!@

  • 8. Data: 2011-06-14 00:48:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 23:57:36 -0700 (PDT), seba napisał(a):

    > Witam,
    > W jakiej miejscowości na S3 jest stacja BP z mini zoo i punktem napraw CB?
    > Z góry dzięki za pomoc.

    Cholera... tyle razy tamtędy jeżdżę... Jakoś za Kalskiem...

    --