  • Data: 2013-04-11 06:53:32
    Temat: Re: wymiana gratów
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-10 17:31, LPPL pisze:

    > Nieopłacalne. Choćby dla tego, że trzeba pewnie też dołożyć ramu, co
    > drastycznie zwiększy cenę adaptacji.

    Tu w 100% zgoda.

    > Lepiej wyszukać coś polisingowego; w przedziale 300-400 cierpliwym trafiają się
    naprawdę perełki,

    Jak ktoś gustuje w antykach.
    Za podobne pieniądze można złożyć coś budżetowego na AM3+ ze
    zintegrowaną grafiką i portem IDE by zachować HDD i DVDRW
    (jedyne części warte przełożenia).

    > kilkukrotnie szybsze od tego zabytku i w dodatku prawie zawsze z
    > nowszym, legalnym systemem, niż (Watsonowsko zakładam)) wątkotwórca ma,
    > co też nie jest (albo już nie długo będzie), przeca, bez znaczenia.

    Niekoniecznie - znam ludzi którzy kupowali nawet Windows 3.1 w czasach
    ich świetności. Ale pewnie jest OEM, czyli wg pomysłów MS OS do piachu.

    BTW:
    MS wymyślił sobie jak sprzedać coś dwa i więcej razy - tzn. mam na myśli
    MS Refurbished licence. Tylko czekać aż jakiś lobbysta z MS wyśle do
    akcji bojowe policji gospodarczej by postraszyć ludzi i prawem siły, a
    nie siłą prawa przekonać, że wszystkie stare licencje są passe.
    Inna sprawa to, że drugi obóz też ma za uszami - wystarczy rzucić okiem
    na A - mnóstwo jest tam komputerów poleasingowych importowanych z
    zachodu z systemami dziwnym trafem w wersji PL. To jest naruszenie jak
    najbardziej, ale jeśli sprzedawane jest to z komputerem w normalny
    sposób pilnując pierwotnej wersji systemu, to nie wiem na jakiej
    podstawie MS chce drugi raz pieniądze za ten sam OS.

    --
    /MB