  • 1. Data: 2011-07-15 17:19:28
    Temat: wymarły obudowy desktop ???
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Ze względu na zmianę mebli chciałbym przepakować swojego blaszaka do
    obudowy desktop. NIe mam specjalnych wymagań. Wystarczy, żeeby obudowa była
    nie szersza niż 40-42 cm i umożliwiała poziome mocowanie dysków.

    W środku: normalny zasilacz (mam własny więc chętnie kupie obudowę bez
    zasilacza) +płyta ATX (30,5 *21 cm+ E7300) oraz:

    minimum: 1*HDD+ 1* DVD +1 * czytnik kart lub FDD + 2 karty: pasywna
    grafika+ karta TV
    optymalnie: jak wyżej + drugi dysk+ stacja dyskietek.

    Przeglądam jednak sklepy i i znajduję głównie obudowy tower. Może ktoś mi
    coś poradzić ? Nie musi być jakaś wystrzałowa media center, ważne jedynie,
    żeby nie była paskudna (biały/szary plastik + ordynarne zaślepki w stylu
    początku lat dziewięćdziesiątych)

  • 2. Data: 2011-07-15 17:23:59
    Temat: Re: wymarły obudowy desktop ???
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    ewentualnie przebolałbym zmianę płyty na mokro ATX, ale dodatkowe 150 zł to
    trochę żal...

  • 3. Data: 2011-07-15 17:25:09
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 19:23:59 +0200, Marek napisał(a):

    > mokro ATX,
    ;)) mikro, oczywiście, mea culpa, mea maxima culpa...

  • 4. Data: 2011-07-15 17:30:14
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Marek"
    [ciach]

> [...]
    > żeby nie była paskudna (biały/szary plastik + ordynarne zaślepki w stylu

    Jesli Warszawa to zaprosil bym na gielde komputerowa.
    Reszta na priv.
    AM

  • 5. Data: 2011-07-15 17:39:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-15 19:19, Marek pisze:
> [...]
    >
    > W środku: normalny zasilacz (mam własny więc chętnie kupie obudowę bez
    > zasilacza) +płyta ATX (30,5 *21 cm+ E7300) oraz:
    Jest taka obudowa cooler master 360 - może być desktopem jak i zwykłym
    towerem, i jest wąska a mimo to mieści pełnego ATXa
    http://images.brighthub.com/04/6/04649CCCBCF10641FDD
    668EBA0542575F237E90E_large.jpg
    http://images.brighthub.com/70/F/70F7D8D3BBB9C3CE8CC
    D4047440C2B8C0720F8B7_large.jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-07-15 18:47:27
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Marek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > była
    > nie szersza niż 40-42 cm i umożliwiała poziome mocowanie dysków.

    http://obudowy.info/
    Na pewno cos sobie wybierzesz.
    Trochę tego jest. Nie ma no co narzekać na mały wybór.

  • 7. Data: 2011-07-15 19:15:28
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-07-15 19:39, BartekK pisze:

    > Jest taka obudowa cooler master 360 - może być desktopem jak i zwykłym
    > towerem, i jest wąska a mimo to mieści pełnego ATXa
> [...]
    To jest sito a nie obudowa ;-). Jako deskop będzie się kurzyć a
    wszystkie dżwieki ze środka dobrze będą słyszalne. Przecież czasy
    grzejących się procesorów minęły...
    S.

  • 8. Data: 2011-07-15 22:33:26
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 20:47:27 +0200, Gil napisał(a):
    /../
    > http://obudowy.info/
    > Na pewno cos sobie wybierzesz.
    > Trochę tego jest. Nie ma no co narzekać na mały wybór.

    Rodzaje obudów:
    big tower
    midi tower
    micro tower

  • 9. Data: 2011-07-16 05:16:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisa?(a):

    > Rodzaje obudów:
    > big tower
    > midi tower
    > micro tower

    Wpisz w wyszukiwarke produktow 'desktop' ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"