  • 1. Data: 2011-07-15 08:29:10
    Temat: Urządzenie wielofunkcyjne - co wybrać?
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Muszę kupić jakieś urządzenie wielofunkcyjne w cenie ~400zł.
    Oprócz standardowych opcji potrzebuję "pełny" fax (czyli opcję wysyłania i
    odbierania faksu niezależnie od włączonego komputera). Ma być wifi.
    Wyszukałem sobie coś takiego;

    http://www.centrumdruku.com.pl/lexmark/pro705.cd
    http://www.centrumdruku.com.pl/brother/mfc-j415w.cd

    Która z tych drukarek jest lepsza? A może polecicie jeszcze jakiś inny
    model?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Smith&Wesson - the most intuitive point and click interface

  • 2. Data: 2011-07-15 10:47:01
    Temat: Re: Urządzenie wielofunkcyjne - co wybrać?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > http://www.centrumdruku.com.pl/lexmark/pro705.cd
    > http://www.centrumdruku.com.pl/brother/mfc-j415w.cd
    >
    > Która z tych drukarek jest lepsza? A może polecicie jeszcze jakiś inny
    > model?

    Lexmark - lepsza jakość ale zajebiście drogie tusze, praktycznie brak
    dobrych zamienników a jak są to słabe i też drogie. Brother - gorsza jakość
    ale tanie tusze i jeszcze tańsze zamienniki. Osobiście wybrałbym brothera.

  • 3. Data: 2011-07-15 11:23:57
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 10:29:10 +0200, Artur Frydel napisał(a):

> [...]
    > http://www.centrumdruku.com.pl/brother/mfc-j415w.cd
    >
    > Która z tych drukarek jest lepsza? A może polecicie jeszcze jakiś inny

    Uzywam J315W i jest to przemyslane rozwiazanie, a cena 5zl za pojemnik
    utwierdza w wyborze.
    Doxent napisal o slabej jakosci druku. Nie mam porownania do tego Lexmarka,
    ale zdjecia na 315 wychodza elegancko.

  • 4. Data: 2011-07-15 23:26:23
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > utwierdza w wyborze.
    > Doxent napisal o slabej jakosci druku. Nie mam porownania do tego

    Wiele dobrego można napisać o atramentówkach Brothera tylko nie to, że
    zdjęcia wychodzą elegancko.

  • 5. Data: 2011-07-16 00:52:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-16 01:26, MC pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiele dobrego można napisać o atramentówkach Brothera tylko nie to, że
    > zdjęcia wychodzą elegancko.

    Ja na zdjęcia nie narzekam. Drukują się takie jak na oryginałach zarówno
    na papierze fotograficznym czy papierze normalnym. Warunkiem tylko jest
    aby tuszu w jakiejś kasecie nie brakowało.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-07-16 07:20:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja na zdjęcia nie narzekam. Drukują się takie jak na oryginałach zarówno
    > na papierze fotograficznym czy papierze normalnym. Warunkiem tylko jest
    > aby tuszu w jakiejś kasecie nie brakowało.

    Kotku, jeśli drukujesz zdjęcia na normalnym papierze to wybacz, ale nie mamy
    o czym rozmawiać.

  • 7. Data: 2011-07-16 09:41:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 01:26:23 +0200, MC napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiele dobrego można napisać o atramentówkach Brothera tylko nie to, że
    > zdjęcia wychodzą elegancko.

    To sa Twoje wnioski, moje sa jak wyzej.

  • 8. Data: 2011-07-16 11:28:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-16 09:20, MC pisze:

    > Kotku, jeśli drukujesz zdjęcia na normalnym papierze to wybacz, ale nie
    > mamy o czym rozmawiać.

    Piesku, kupiłam sobie dobry, niedrogi papier fotograficzny (mat i błysk)
    na allegro więc drukuję na takim. Na kartce papieru też czasami drukuję
    zdjęcia dla sprawdzenia jakości kolorów. Zresztą jak takie zdjecie
    włożysz do albumu w plastikową, przezroczystą wkładkę to i tak trudno
    rozróżnić czy to papier fotograficzny czy papier zwykły.

    Ponadto: ja wcale nie muszę z Toba rozmawiać. Nie jesteś mi do niczego,
    a już tym bardziej do rozmowy potrzebny.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-07-16 13:24:37
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > To sa Twoje wnioski, moje sa jak wyzej.

    Prawda nie leży gdzieś po środku. Zwyczajnie sie nie znasz. Pewnie nie
    widziałeś dobrze wydrukowanego zdjęcia, stąd ten zachwyt.

  • 10. Data: 2011-07-16 15:01:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-16 15:24, MC pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda nie leży gdzieś po środku. Zwyczajnie sie nie znasz. Pewnie nie
    > widziałeś dobrze wydrukowanego zdjęcia, stąd ten zachwyt.

    Drukarka domowa to nie zakład fotograficzny.

    --
    animka