eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywyłączenie trzeciego tłoka - przerwa lub zwarcie do masy - co to jest?Re: wyłączenie trzeciego tłoka - przerwa lub zwarcie do masy - co to jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyłączenie trzeciego tłoka - przerwa lub zwarcie do masy - co to
    jest?
    Date: Mon, 31 Jul 2017 20:08:05 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <olnreh$n1r$1@dont-email.me>
    References: <olli6u$3ss$1@dont-email.me> <597edf38$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    <oln7ql$9tr$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 31 Jul 2017 18:04:01 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a0a86e3fea594c4cc4774b2dec641399";
    logging-data="23611";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+Dq+X7B6qme4WigvT4L66e"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <oln7ql$9tr$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Language: pl
    Cancel-Lock: sha1:nVYJ+SIRnYXhn6LzXQ3+PO1pr0g=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611608
    [ ukryj nagłówki ]


    > Tu nie chodzi o 3-ci cylinder silnika. Chodzi tylko o pompę wc.
    > Jaki jest kod błędu? Czy to jedyny błąd? Czy może pojawia się jeszcze
    1112 i 1135
    > jeden, związany z regulatorem ciśnienia na pompie?
    >
    > Tak czy inaczej - od czyszczenia regulatora ciśnienia bym zaczął. Do
    > wymiany mogą być również uszczelnienia na nim (głównie na jego iglicy).
    >
    uszczelnienia zamówione, czekam

    pojechałem dzisiaj do mechaniora. wal się pan na ryj, trudnych usterek
    się nie chwytamy, nawet jak pan go tu "zlawetuje" chwilowo martwego, to
    najwcześniej za tydzień się do niego zbliżymy.
    przeklinam pod nosem, wsiadam do auta .... nie pali. słucham puszki bsm,
    po przekręceniu kluczyka klika, po paru sekundach odklikuje. pompa w
    barku - milczy jak grób. Porzuciłem auto na cały dzień. Po pracy
    podjechałem do mojego auta z wiaderkiem, pompką do ropy i wężykami.
    spuściłem pół wiadra ropy ze baku samochodu, wrzuciłem pompkę do ropy do
    wiaderka, podłączyłem wężyki do "puszki" z filterm paliwa... auto
    odpaliło. nie za peirwszym razem, ale odpaliło. ruszyłem 5 metrów..
    uruchomiła się pompa w baku z NIE podłączonymi nigdzie wężami. dobre
    parę litrów wylało się na glebę.... Sory. dupa jestem nie mechanik.

    Co teraz?

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: