-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pio
nier.net.pl!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glorb.co
m!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ksgo2b$i2p$1@mx1.internetia.pl>
Date: Mon, 22 Jul 2013 16:31:40 +0200
Message-ID: <utotaoul3pms.p1yiqhze980m$.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.90.70
X-Trace: 1374503500 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 83.11.90.70:53697
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498997
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 21 Jul 2013 15:21:02 +0200, BartekK napisał(a):
> To niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego w 99% znajdowanych wykresów z
> hamowni, tam gdzie jest pomiar "przed" i "po" jakimś tuningu - ten
> parametr się zmienia.
To jest dziwne - u mnie przy różnych kombinacjach przy silniku wykres mocy
oczywiście się zmieniał, ale strat nie.
No chyba że mówisz o różnicach rzędu błędu pomiarowego.
> Oraz druga zagadka - jak ten parametr jest wyznaczany?
Po wykonaniu właściwego pomiaru, mierzy czas hamowania rolek.
Wydaje mi się że jest wtedy wciśnięte sprzęgło.
W stosunku do czasu hamowania samych rolek wyznacza się ten parametr.
Potem dodaje się go do mocy zmierzonej na rolkach i daje to niby moc na
wale korbowym.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.13 01:08 tá´Ź
- 23.07.13 02:04 k...@g...com
- 23.07.13 08:48 Lewis
- 23.07.13 13:20 k...@g...com
- 23.07.13 18:42 BartekK
- 23.07.13 20:35 ddddddd
- 23.07.13 20:48 k...@g...com
- 23.07.13 21:05 masti
- 27.07.13 11:18 tá´Ź
- 27.07.13 11:20 tá´Ź
- 29.07.13 14:12 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=