  • 11. Data: 2009-02-12 13:39:24
    Temat: Re: wykresy ,testy
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    masz na mysli 24-70 L na rzecz 35 L
    czy tez jakis inny 24-70 ?
    bo jesli 24-70 L to poza spadkiem ciezaru wzrostu jakosci nie
    odczujesz przechodzac na 35L

    24-70L jest zajebisty pod kazdym wzgledem.
    poza tym jesli wchodzisz na sale z takim pancerfalstem to konkurenci
    miekkna ;-))

    To sie nazywa wytlumaczenie :) dzieki :)...czlowiek z kazdym dniem uczy sie
    czegos nowego....:)
    a wracajac do 24-70 to posiadam Canonowska L-ke;)zas jesli chodzi o stalke,
    to powiem Ci ze w trzydziestcepiatce kusi mnie swiatlo...:)

    CeZ__134

  • 12. Data: 2009-02-13 08:14:04
    Od: j...@a...at

    On 12 Feb., 14:39, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > a wracajac do 24-70 to posiadam Canonowska L-ke;)zas jesli chodzi o stalke,
    > to powiem Ci ze w trzydziestcepiatce kusi mnie swiatlo...:)

    to co mnie w pewnym sensie hamuje od decyzji zakupu b. jasnych
    obiektywowo to to , ze na pelnej dziurze one zawsze mydla. ale zeby
    miec dobry obieketyw 2,0 to trza kupic 1,4 .
    i przy tak malej GO zaden AF nie jest w stanie z cala pewnosci trafic
    idealnie. Najczesciej trafiaja poza obszar GO , ktory przy tej
    jasnosci jest centymetrowy ( dla 35 bedzie pewnie nieco wiecej )
    trzebaby nastawiac precyzyjnie na MF , a brak pomocy optycznych na
    matowkach we wspolczesnych dslr nie ulatwia tego zadania.
    wlasciwie do b jasnego obiektywu nalezaloby dokupic jednoczesnie
    matowke z klinem dalmierzowym.