eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-16 17:58:15
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > nawet nie zauwazysz. Spokojnie wystarczy 0.1s ...

    Nie, nie wystarczy.

    > No coz, w Twojej nomenkulaturze to raczej by wygladalo tak, ze
    > najpierw dlugo, dlugo nie dzieje sie nic, a potem pojawia wszystko
    > gotowe.
    > To jest niedopuszczalne :-) To ja juz wole widziec jak sie te kreski
    > po kolei rysuja.

    Ot, na przykład napisałem kiedyś zegar, który pokazywał się na ekranie
    komputera. Na karcie Hercules właśnie. Co sekundę wskazówka cykała.
    Właśnie przez przełączanie na zmianę wyświetlanych stron. Sekunda na
    narysowanie zegara starczała, ale z nie takim znowu dużym zapasem.

    > Przy czym kilka kresek, to system powinien narysowac w ulamku sekundy,
    > wiec moze spelnic twoja definicje - w 1/60 sekundy, nawet jesli zajmie
    > dwie ramki, to trudno zobaczyc co bylo wczesniej.

    Na szybszym komputerze sporo można narysować w 1/60 sekundy, więc da
    się uzyskać płyny ruch.

    > Ale ... te dwie strony grafiki na Herculesie o ile pamietam to byly
    > na jednym banku pamieci. Wiec sniezenia musieli jakos inaczej unikac.

    Nie chodziło o śnieżenie, lecz o przewidywalność tego, co na ekranie.

    --
    Jarek