  • Data: 2014-02-06 07:45:52
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-06 07:26, dddddddd wrote:

    > pracowników może łatwo na tym wyłapać, ale przy jednoosobowych DG
    > praktycznie nie możliwe.

    Wystarczy na Mazurach w marinie, czy na zakopiance tych z nartami na
    dachu sprawdzić. Albo na parkingu

    > to jak drogi urzędniku Shreku :) oceniłbyś sytuację, gdy jadę np. 200km
    > w jedną stronę do pracy i przy okazji wstępuję do rodziny która w tej
    > miejscowości mieszka? Powinienem na chwilę zmienić tablice, czy może dla
    > dobra środowiska* wrócić do domu i drugim autem przepalić drugie tyle
    > paliwa?

    Powinieneś wybrać opcję "będę używał prywatnie" i za to zapłacić. Po to
    taką proponuję, żebyś nie musiał mieć takich dylematów. A jak wybrałeś
    "tylko służbowo" no to bądź konsekwentny i po prostu do rodziny po
    drodze nie wstępuj.

    Na razie wszyscy tworzą fikcję pod tytułem używam tylko służbowo, a jak
    państwo mówi sprawdzam, to jest kwik. Dlatego ja proponuje - wybierz
    sobie i albo uczciwie płać za prywatny użytek, albo licz się z tym, że
    jak oszukujesz to mogą cię dupnąć.

    > *-tak mi się skojarzyło, bo dla dobra środowiska zamiast jeden raz,
    > śmieciarka przejeżdża przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szkło,
    > inna gazety itd.) - taka niby ochrona środowiska...

    Środowisko akurat do tego tematu nic nie ma - już nie tłumacz się że
    używasz służbowego samochodu prywatnie z troski o środowisko;)

    Shrek.